[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süprüz cuma gelde sarılalım önce hasret giderelim sonra
kulağına fısıdarım kap gel emreyi de:bounce:


Emre çalışıyo yine malesef :pale: Yaaaaaaaa:salut: Neyse pazar günü bol bol sarmaşırız :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Tuğçe hayırlı uğurlu olsun motorun sevindim.Motorun hangi renk bu renkmi yoksa? :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuçecim ,güle güle ,hep mutlu kullan yeni motosikletini:rendeer:

Çok teşkür ederim canım...
aaa hakkaten gelmiyor musun sen?:rendeer:

amanın hayırlı olsun yeni motorun tuçi tuçi tıpış tıpış gelirsin artık :p:p

güzel mekan seçmişsin sen işi biliysun hee:cat:

işiler müsayit olursa bende orda olucağım :)

Bekleriz:bounce:................

Tuğçe hayırlı uğurlu olsun motorun sevindim.Motorun hangi renk bu renkmi yoksa? :)

Yok benimki elma şekerimmm....
topic açıcam haftasonu bakarsın oradan...
teşekkür ederim bu arada:rendeer:

güncel güncel güncel:)................................
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
güncellllllllllll
neden kimseler bakmıyor zuzu nun buluşma topik ine ayıp ayıp :p
hadi bakim başka kimler geliyor tuğçe dışında görelim isimleri :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
iLk buLuşma benim için :p tuuçeden daa heyecanLı oLurum sanırım eheh
yada öLe bişey işte :)
bende geLiyorimmm
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizim gönlümüz seninle bedenimiz olmasada seninleyiz :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst