biz zaten akşam ordaydık pazarlık falan yaptık ki fiyat konussunda uygun olsun diye sizler için calışıyoruz görün işte:queen::queen:googlede araştırmadıgım yer kalmadı![]()
bizde izmirde sizler için çalşıyoruz![]()
aman çalışın ustabaşı(skull) kızmasın sonra![]()
ne yaparsın askerligimiz cok daha emin :queen:
ooo abi 20 sene önce bitiren biri olarak askerliğin çoksa biz bi daha buralara uğramayalım o zaman :mrgreen:
ne yaparsın cok var cok garıplık oglum askerlık enkolay iş askerden sonra yapılan hayat savası daha zor
Tuçecim ,güle güle ,hep mutlu kullan yeni motosikletini:rendeer:
Tuçecim ,güle güle ,hep mutlu kullan yeni motosikletini:rendeer:
amanın hayırlı olsun yeni motorun tuçi tuçi tıpış tıpış gelirsin artık
güzel mekan seçmişsin sen işi biliysun hee:cat:
işiler müsayit olursa bende orda olucağım![]()
güncellllllllllll
neden kimseler bakmıyor zuzu nun buluşma topik ine ayıp ayıp
hadi bakim başka kimler geliyor tuğçe dışında görelim isimleri![]()
iLk buLuşma benim içintuuçeden daa heyecanLı oLurum sanırım eheh
yada öLe bişey işte![]()
bende geLiyorimmm
bizim gönlümüz seninle bedenimiz olmasada seninleyiz :rendeer: