[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen:
bi kerem benmki kırmızı beyaz şirin...
bıcırık elma şekerim o benim:)

seni seviorum cengiz abiii

ya bırak bu süprüz ayaklarını Tuçe insanı...:ptee Avcılara kimgelir...mekan kalmadımı allahaşkına...hep deprem olursa 1.bölge ora başımıza yıkılır yer...:p


harbi ne var bu Otantikde bi deyin...:pale:

Beni seven, merak eden kimse sormadı bunu..
Bilmem anlatabildimmi:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Adana geçerken ben ve aşkımı da alın :mrgreen:

::blushani
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tuçik ben yokum bunda; cuma akşamı F1 için oradan buradan arkadaşlarım geliyor ve Yalova'ya yola çıkıyoruz; 11'inde de F1'e veya Körfez'e giderken oradan çıkacağım yola. Aynı akşam bir arkadaşımın da doğum gününü ekiyorum aynı sebepten:)

Sana ve katılan herkese iyi eğlenceler..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuçik ben yokum bunda; cuma akşamı F1 için oradan buradan arkadaşlarım geliyor ve Yalova'ya yola çıkıyoruz; 11'inde de F1'e veya Körfez'e giderken oradan çıkacağım yola. Aynı akşam bir arkadaşımın da doğum gününü ekiyorum aynı sebepten:)

Sana ve katılan herkese iyi eğlenceler..

Hee öyle mi olcan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
tugce hayırlı olsun motorun artık sende butun yaz kurye gibi inmezsin motorun ustunden:)

bnde eger motorumun ufak tefek sorunlarını cozersem gelebilirim yoksa avcılara gelip orda bırakmak istemem motoru yeni motorunlada cekemzsn smd sen beni:p
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sunu ayin 9 u yerine 10 u yapsak:salut::salut::salut:
tatildeyim anca 10unda orda olucam:salut:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ah istanbulllllllllllll istanbul olalı

hiç görmedi böyle isyan


ulaynn yine yokum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hadi toplanıyoruz herkes buraya :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
tuğçe yeni motorun hayırlı olsun cuma akşamı kesin geliyorum
:queen:benide ekleyin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
...................... .:queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Bütün buluşmalar anadolu yakasında yapılıyor , nerede bu millet, nerede bu modlar diyen arkadaşları görelim haydi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ondan sonra derlerki hep anadolu yakası niye avrupa yakası yok diye :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun Bizde Yeni Motor Alan Hespları öder
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
wallaha gözlerim yasardı bu tarafta hemide avcılarda.bu tarafta bulusma bi ilk herhalde.coğu kişinin karsıda oturmasına ramen avcılarda bulusma süpersiniz:cat: neden butarafta bulusyoruz motoru şirinevlerdeki hondadanmı aldınız.yada tamam üzümünü iyyoruum bağını sormuyorum:mrgreen::p bende geliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst