[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Aman tanrımm kımılcan motor almış.:p

Bende geliyorum o vakit, hayırlı olsun sayın elma şekeri.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bende geliyorum kırmızı işıkta kalkıcaz zuzuy la :queen::wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Benden heyecanlısı ve mutlusu yok bu aralar valla...:cherry:
Bekleriz ..... O zaman cuma görüşürüz:cat:

bende avcıLar çocuuiyuummm
bendee universite meezunuuiyyumm
benimde motürümm yeniiiiee niee böLeee diyuusunnn Littfeeann amaaa :p

ben daha mutLuyum ben daha heyecanLıyım ::comico::


...
to happy
2 excited :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Avcılar ha? Acaip gaza geldim; ben de mi katılsam acaba? :queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:

abi iLk defa bu kadar mütevazi ve mahcup yarışcıLar görüyorum :) normaLde yarış yapıcakLar
sen beni geçersin yok yok sen beni geçersin şekLinde değiL :D

tozumu yuttururum,
hehhe virajdan sonra piknik yaptım ben yahu 1 ekmek yedim sen haLaa yoktun nerdesin,
pLakamı ezberLetirim,
kalkışta 2 boy avans sana gibi diaLogLar oLur :D etiğe aykırı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
abi iLk defa bu kadar mütevazi ve mahcup yarışcıLar görüyorum :) normaLde yarış yapıcakLar
sen beni geçersin yok yok sen beni geçersin şekLinde değiL :D

tozumu yuttururum,
hehhe virajdan sonra piknik yaptım ben yahu 1 ekmek yedim sen haLaa yoktun nerdesin,
pLakamı ezberLetirim,
kalkışta 2 boy avans sana gibi diaLogLar oLur :D etiğe aykırı

yok ben mutavaviyim deli mavi degil ama tugce yi bisikletle gecip arka reflokterin seklini rengini ezberletcem 24 vites bisiklet aldım o kalkana kadar ben finişe varırım be alırım anahtarını :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Harbiden yarın bi de buluşma vardı demi:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Allah süprizinizi artırsın. Keyifli buluşmalar dilerim.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Süpris derken başkanım.:p

başkanım maşkanım annamam, pazar günü geliom takımı izlemeye halis abiyi temsilen ::puro:: puromda var :queen:

Allah süprizinizi artırsın. Keyifli buluşmalar dilerim.

Gelmiyorsun diye Apti ve Apti Jr. çok üzülcek bak demedi deme :cherry: demi tuçik :queen:

süprüz misafir ::meleeek: Tığçe mi yoksa süprüz dediğin :p

onun süprüslük halimi kalmış :queen: bu biraz daha iricesi tuçikin :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst