[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geç kaldın ben başlık açtım bile.... yakında görürsün :mrgreen:
bowlingi sonraki sıraya koyuyoruz o halde :cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geç kaldın ben başlık açtım bile.... yakında görürsün :mrgreen:
bowlingi sonraki sıraya koyuyoruz o halde :cherry:

Başlığı bulamadım ama aklı başında bişeydir inşallah :mrgreen: Kendimizi senin hayal gücüne teslim etmeyelim :mrgreen: Merak ettim hakkaten nedir olum icraat:silent:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Kanka sıraya Bowling koymayı planladık aslında bugün Komtan la.. Ya da sadece lafını ettik aramızda ama yapıcaz bişeyler gibi.. Göztepe Migros ya da Mecidiyeköy Profilo falan olucak sanırım.. İstersen hemen üzerine yükleyebiliriz organizasyonu :cherry:

maşallah ümit, durmuyosunuz walla yerinizde :)
ben de dedim bişeyler yapalım diye gürkan'a, bugün evdeyim ben, dışarı çıkmıcam falan dedi.
bana ayak yapıyo demek ki:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
maşallah ümit, durmuyosunuz walla yerinizde :)
ben de dedim bişeyler yapalım diye gürkan'a, bugün evdeyim ben, dışarı çıkmıcam falan dedi.
bana ayak yapıyo demek ki:)

:mrgreen::mrgreen: Yok be Serkan evde oturduğumuz yerden konuştuk:mrgreen::mrgreen: O yüzden icraata dönmüyo zaten :queen: Sadece plan yapıp Görkem'e pas ediyoruz.. :cherry:

Bu arada sen nerelerdesin.. Yalova'dan sonra hiç görüşmedik farkındamısın.. Çık artık ortaya:)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
:) Pazartesiye kalmadık, Halis abinin makinesi ile çekilen fotoğrafların bir kısmına başlayalım;





 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
ben de başlayayım :)
ilk buluşma burgerking önü sadece bu foto güzel çıktı makineyi ilk elime almıştım deneme çekimleri de diyebiliriz:mrgreen:

oradaki çalışan arkadaşlar bizim de fotomuz olsun dediler :p


Tribünden görüntüler


langırt kargaşası


yarıştan önce ve sonraki artistik fotolar


Pist fotoları


Diller :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
tencere ile teflon un langırt zafer kutlaması çok iyiymiş :mrgreen:

30rw1.jpg

img4741vm5.jpg


ahah hankisi :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pinponda istiyoz 25 pinpon topu
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
tencere ile teflon un langırt zafer kutlaması çok iyiymiş :mrgreen:

Serkan bildiğin gibi değil ama görmen lazım.. Langırtta kim gelse karşımıza dağıttık.. Moderatörler dahil tuttuğumuzu indirdik.. Adamımızın bacağı yok dediler Teflon o adamla kendi kalemizin önünden gol attı.. :p

Morrigan hanımın "langırt kargaşası" diye adlandırdığı şey birebir resitaldi... :cherry: Lütfen yani , her ne kadar pistte hezimete uğramış olsakta, yeşil sahalarda tuttuğumuzu affetmedik:bounce:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
önce beni yerime resimleri attıgın için teşekkür ederim birde atış poligonu istiyorum maymun iştahlı nasil olunuyormus :queen:hadi bir hafta da atış yapmaya gidelim

Ne demek Halis abi ben boş adamım evde öle duruyorum bütün gün:mrgreen:
bu arada poligon olayı iyi fikir ne zamandır gitmeyi istiyordum, onu da deneyeyim :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Can alıcı, inanılmaz isabetli, rakip kalecilerin korkulu rüyası fırfırlarımla 5 gol attım, gerisini hatırlamıyorum(zafer sarhoşluğu ne yaparsın?:p) Eksik topla oradan da dönmez herhalde oyun...

Okçuluk buluşması da isterim...:)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Serkan bildiğin gibi değil ama görmen lazım.. Langırtta kim gelse karşımıza dağıttık.. Moderatörler dahil tuttuğumuzu indirdik.. Adamımızın bacağı yok dediler Teflon o adamla kendi kalemizin önünden gol attı.. :p

Morrigan hanımın "langırt kargaşası" diye adlandırdığı şey birebir resitaldi... :cherry: Lütfen yani , her ne kadar pistte hezimete uğramış olsakta, yeşil sahalarda tuttuğumuzu affetmedik:bounce:

yakışır abi, indirin bütün rakipleri:)
ben inanırım ümite, hepsini dize getirdim dediyse, doğrudur:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Can alıcı, inanılmaz isabetli, rakip kalecilerin korkulu rüyası fırfırlarımla 5 gol attım, gerisini hatırlamıyorum(zafer sarhoşluğu ne yaparsın?:p) Eksik topla oradan da dönmez herhalde oyun...

Okçuluk buluşması da isterim...:)

bana uyar onu denemiş olurum :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst