Geç kaldın ben başlık açtım bile.... yakında görürsün :mrgreen:
bowlingi sonraki sıraya koyuyoruz o halde :cherry:
Kanka sıraya Bowling koymayı planladık aslında bugün Komtan la.. Ya da sadece lafını ettik aramızda ama yapıcaz bişeyler gibi.. Göztepe Migros ya da Mecidiyeköy Profilo falan olucak sanırım.. İstersen hemen üzerine yükleyebiliriz organizasyonu :cherry:
maşallah ümit, durmuyosunuz walla yerinizde
ben de dedim bişeyler yapalım diye gürkan'a, bugün evdeyim ben, dışarı çıkmıcam falan dedi.
bana ayak yapıyo demek ki![]()






































tencere ile teflon un langırt zafer kutlaması çok iyiymiş :mrgreen:
pinponda istiyoz 25 pinpon topu
tencere ile teflon un langırt zafer kutlaması çok iyiymiş :mrgreen:
ne maymun iştahlıyız bee:queen:
Kuşlar aç kalmasaydı abi, daha ufak lütfen...Tencere' Alıntı:Langırtta kim gelse karşımıza dağıttık.. Moderatörler dahil tuttuğumuzu indirdik..
önce beni yerime resimleri attıgın için teşekkür ederim birde atış poligonu istiyorum maymun iştahlı nasil olunuyormus :queen:hadi bir hafta da atış yapmaya gidelim
Kuşlar aç kalmasaydı abi, daha ufak lütfen...:bounce:
Serkan bildiğin gibi değil ama görmen lazım.. Langırtta kim gelse karşımıza dağıttık.. Moderatörler dahil tuttuğumuzu indirdik.. Adamımızın bacağı yok dediler Teflon o adamla kendi kalemizin önünden gol attı..![]()
Morrigan hanımın "langırt kargaşası" diye adlandırdığı şey birebir resitaldi... :cherry: Lütfen yani , her ne kadar pistte hezimete uğramış olsakta, yeşil sahalarda tuttuğumuzu affetmedik:bounce:
Can alıcı, inanılmaz isabetli, rakip kalecilerin korkulu rüyası fırfırlarımla 5 gol attım, gerisini hatırlamıyorum(zafer sarhoşluğu ne yaparsın?) Eksik topla oradan da dönmez herhalde oyun...
Okçuluk buluşması da isterim...![]()