- Katılım
- 27 Ara 2010
- Mesajlar
- 259
- Konu Yazar
- #61
nesine kaya abi ben diyorum 20 olmaz:queen:
kardeşim bak hava durumuna göre yarın yağış yokmuş, dikkat et derim
nesine kaya abi ben diyorum 20 olmaz:queen:
kardeşim bak hava durumuna göre yarın yağış yokmuş, dikkat et derim![]()
kardesim kaybetsemde yabancı degil :cat:
gidecegimiz yerde kebap yok. karadeniz pide ve akcaabat köftesi var. :cherry: karadeniz yöresel yani misafirinizide bekleriz:rendeer:
hadi bakalım akşam kısmetse görüşürüz,belki yanımda misafir gelebilir.kebaplar kimden şimdi bellimi![]()
selam tamer'cim nasılsın,
Ne çabuk cuma oldu.![]()