[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 28 Ocak 11 Cuma

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hadi bakalım akşam kısmetse görüşürüz,belki yanımda misafir gelebilir.kebaplar kimden şimdi bellimi :p
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
gidecegimiz yerde kebap yok. karadeniz pide ve akcaabat köftesi var. :cherry: karadeniz yöresel yani misafirinizide bekleriz:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Son Bir Hatırlatma Yapalım

Herkese selamlar arkadaşlar...

MT Sayesinde İstanbul'daki Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak beraberce organizosyonlar yapıp birlikte sürüşler, toplantılar ve organizasyonlar yapmaya başladık.

Bu hafta Pide Kebap Yiyelim Diyoruz;

Tarih: 28 Ocak 2011 Cuma

Saat: 19:30

Yer: Küçükyalı Faroz Pide Akçaabat Köfte

Ulaşım: http://maps.google.com/maps?f=q&sour...8&z=12&iwloc=A

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

NOT: Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...


1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-overcloud
16-gültekinn
17-Reşit
18-Arjantinli69
19-asi_mavii
20-yasdal "Gökhan Yaşdal"
21-...
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
21
üzülerek kaan ve ben gelemeyecegimizi söylemek istiyrouz resimlerini bekliyoruz ama
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
295
millet bende gelemiyorum.ama kalpten gönülden ben sizlerleyim...
1- kızım rahatsız ama merak edene daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
2-hava çok soğuk küçükçekmece küçükyalı arası çok uzun geldi uykusuz geçen gecelerden sonra.
3-b kahrolsı kapitalizm... pazartesi için sıkıntılı bi ödeme günü beni bekliyor piskolojim bozuk:=)

herkeze selamlar....dikkatli olun.....
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
vay saatte baya geç olmuş,nerdeydi bu köfteci sahildemi,yksa e-5'e mi yakındı.bir yemek yiyip biraz uğrayayım yanınıza 2 bardak demli çay içerim.misafirim hava soğuk diye su koyverdi.tatlı su motorcuları.:)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
4, geleneksel:p cruıseer toplantısınıda yapmış olduk.. herkese tesekkürler. özellikle avrupa yakasından katılan bbelt.acayüp baska varmıydı:queen: nikli arkadaslarımıza. bu soguk havada. okadar yol geldikleri icin tşk. arjantinli arkadasımıza ilk kez yanımızda oldugu için ayrıca tşk. sözün özü güzel bir aksamdı. 5, geleneksel :queen: toplantımızda buluşmak dilegiyle.... unutmadan gelicem deyip te gelmiyenleri burdan ispiyonlucam :p:p:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Çok güzel bir toplantı oldu (herzamanki gibi :) )

Gelen herkese çok teşekkürler...

Gelemeyenler üzülmesin, daha çok berabaer olucaz :)

Fotoğraflar en kısa zamanda fotoğraf başlığı altında yayınlanacaktır...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
gelen gelemeyıp gönlü bizlerle olan arkadaşlarıma ve ayrıca gelip hayallerimiizin gerçekleşmesinde destek olacagını söyliyen ve bizim ufkumuzu açan kardeşlerime teşekkür ediyorum kısmetse bir dahaki toplantıyı mekanımızda yapmayı diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst