[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 28 Ocak 11 Cuma

Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Herkese selamlar arkadaşlar...

MT Sayesinde İstanbul'daki Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak beraberce organizosyonlar yapıp birlikte sürüşler, toplantılar ve organizasyonlar yapmaya başladık.

Bu hafta Pide Kebap Yiyelim Diyoruz;

Tarih: 28 Ocak 2011 Cuma

Saat: 19:30

Yer: Küçükyalı Faroz Pide Akçaabat Köfte

Ulaşım: http://maps.google.com/maps?f=q&sou...52,29.114799&spn=0.115123,0.3368&z=12&iwloc=A

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

NOT: Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Forumu takip etmeye başladığımdan beri gördüğüm kadarıyla gerçekleştirilen tek düzenli organizasyon bu olsa gerek :cat:

1-MotorKafa
2-.....
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Forumu takip etmeye başladığımdan beri gördüğüm kadarıyla gerçekleştirilen tek düzenli organizasyon bu olsa gerek :cat:

1-MotorKafa
2-.....

teşekkür ederim, işinizi biraz kolaylaştıralım,

Banko Katılımcılar;

1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bu sefer kaybolmadan geleceğim sanırım :cherry:
Cihan sende kendin için aynısını düşünüyor musun? :queen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-....
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
bu seferde pide yiyeceğiz arkadaşlar menümüz her hafta değişik olacak haftaya ne istersiniz
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
abi öbür hafta da adana yiyelim üstünede künefe çakalım sonraaa mersine kadar yol yaparız o enerjiyle:D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Balık yiyeceksek Kavak'ta yiyelim. Karadeniz'in havasını da alırız kış kış. :cherry:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
59
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:26 ----------

o saatte servisim var ama gecikmelide olsa ordayım :)
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
490
Size iyi eğlenceler. Ben o gün ve ertesi gün hayırlı bir iş ve onun hazırlığı için aranızda olamayacağım :wiinkk:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bizede pide varmı,o kadar Cruiser'cı heralde naked'cı lara pide ve çay ısmarlar diye düşünüyorumm.:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
CRUİSER sevdalısı olup,BOBBER hayranı ve düşkünü olan ama şuaralar maxiscooter kullanan birini aranıza alıyormusunuz acep?:bounce:

Bobber seveniniz varsa,beklerim...

http://www.facebook.com/ajax/share_dialog.php?s=18&appid=2530096808&p[]=311641650549

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

http://www.facebook.com/pages/BOBBER-TURKIYE/311641650549
pardon yanlış link vermişim...


Meyto'nun dediği gibi "herşey mümkün, buyrun gelin" :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar selam. buluşmayı yapacağınız yer evime çok yakın. sakıncası yoksa ve bir aksilik olmaz ise ninja ile aranızda olmayı bende isterim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst