[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 28 Ocak 11 Cuma

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
bize motorcu lazım

merhaba,

o akşam bir toplantıya katılmam gerekli ama en azından sizlerle tanışmak adına kısa bir süreliğine olsada geleceğim. Görüşmek üzere...

Selam. Aksilik olmazsa ben de varım.:rendeer:

ooo karışık motor grubu oldu yine,yağsada yağmasada çay içmeye geliriz kısmetse.

arkadaşlar illaki curiser çapır tipi motor olacak demiyoruz önemli olan 2 tekere gönül vermiş böyle bir beraberlik isteyen ve uyumlu olan bütün arkadaşlarımıza kapımız açıktır .
bazı gurublar var bu marka olacak şu şekilde giyinilecek şu tarz motor olacak böyle bir zorlamamız kesinlikle yok zaten gerçek bir motorcu böyle zorlamalara gelemez biz hür insanlarız baskıya tahammülümüz olmaz böyle curiser yazmamızdaki amaç daha çok arkadaşlar bu tip motor kullandıgından

sadece bir şartımız var uyumlu olmak huzursuzluk yaratmamak
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
gelecek arkadaşlar kendinizi eklerseniz memnun oluruz... :)


1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-asi_mavii
16-...
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
28
tekrar merhaba, uzun süredir siteyi aktif olarak takip ediyordum. Kısmetse Cuma günü tanışmış olacağız. Birebir tanışmasak bile Gv650İ, pause un epeyce bir yorumlarını okuduk, bilgi sahibi olduk. Selamlar,saygılar..

1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-asi_mavii
16-gültekinn
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-overcloud
16-gültekinn
17-Reşit
18-Arjantinli69
19-asi_mavii
20-...

Haydi bakalım kimler kaldı başka???
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-overcloud
16-gültekinn
17-Reşit
18-Arjantinli69
19-asi_mavii
20-yasdal "Gökhan Yaşdal"

Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere.
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-overcloud
16-gültekinn
17-Reşit
18-Arjantinli69
19-asi_mavii
20-yasdal "Gökhan Yaşdal"

Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere.

Bizi anlamak isteyen sizin gibi dostlara ihtiyacımız her zaman olacak, bekleriz...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
bu 20 kişiden hava sartlarını bahane edip kim gelmicek acaba cok merak ediorum:queen:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
bu 20 kişiden hava sartlarını bahane edip kim gelmicek acaba cok merak ediorum:queen:

canım kardeşim, kötü olursa araba, otobüs, minibüs dedik :bounce: kimsenin hava bahanesi olamaz, maksat bir arada olmak değil mi ? :)

kimse bahane yapmaz diye tahmin ediyorum ama görücez :)

Ayrıca 20 den fazla olur kesinlikle...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

bu 20 kişiden hava sartlarını bahane edip kim gelmicek acaba cok merak ediorum:queen:

en az 20 kişi gelecek erdinç varmısın iddasına

Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere

mutlaka bekliyorum gökhan kardeşim
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
59
Cenk ya denge kaybı dersem bu olur mu ? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------

eğer çok kötü olursam kaya abi alır beni . Alırsın değil mi abi ?
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Cenk ya denge kaybı dersem bu olur mu ? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------

eğer çok kötü olursam kaya abi alır beni . Alırsın değil mi abi ?

Biz senin dengeni ayarlarız sıkıntı olmaz :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selam arkadaşlar,Cuma günü İstanbul'a dönücem erken dönebilirsem katılmak istiyorum,yalnız merak ettiğim bişey var,hepiniz Anadolu yakasındasınız galiba Avrupa yakasından katılan arkadaş yokmu,buluşup gitme muhabbeti olmuyor hiç.
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Selam arkadaşlar,Cuma günü İstanbul'a dönücem erken dönebilirsem katılmak istiyorum,yalnız merak ettiğim bişey var,hepiniz Anadolu yakasındasınız galiba Avrupa yakasından katılan arkadaş yokmu,buluşup gitme muhabbeti olmuyor hiç.

Tabiki avrupa yakasından gelen arkadaşlarımız var. İlk buluşmanıza yanlız gelin, burada diğer arkadaşlar ile tanışırsınız :) en azından ilk seferde sadece dönüş yolunu birlikte alırsınız :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

Selam arkadaşlar,Cuma günü İstanbul'a dönücem erken dönebilirsem katılmak istiyorum,yalnız merak ettiğim bişey var,hepiniz Anadolu yakasındasınız galiba Avrupa yakasından katılan arkadaş yokmu,buluşup gitme muhabbeti olmuyor hiç.

avrupa yakasından beş altı arkadaş var ama değişik yerlerden geliyorlar çekmece ,yenibosna ,sarıyer şişhane taraflarından gelenler var siz nerden geleceksiniz
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
en az 20 kişi gelecek erdinç varmısın iddasına

Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere

mutlaka bekliyorum gökhan kardeşim

nesine kaya abi ben diyorum 20 olmaz:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst