- Katılım
- 29 Eki 2010
- Mesajlar
- 229
slm bi aksilik olmazsa bende yanınızda olacagım benide ekleyebilrisiniz
eklendin bile :queen:
slm bi aksilik olmazsa bende yanınızda olacagım benide ekleyebilrisiniz
merhaba,
o akşam bir toplantıya katılmam gerekli ama en azından sizlerle tanışmak adına kısa bir süreliğine olsada geleceğim. Görüşmek üzere...
Selam. Aksilik olmazsa ben de varım.:rendeer:
ooo karışık motor grubu oldu yine,yağsada yağmasada çay içmeye geliriz kısmetse.
1.GV650i
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-Kaan_erdenk
12-Oguzkan
13-BBelt
14-_Engin_
15-overcloud
16-gültekinn
17-Reşit
18-Arjantinli69
19-asi_mavii
20-yasdal "Gökhan Yaşdal"
Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere.
bu 20 kişiden hava sartlarını bahane edip kim gelmicek acaba cok merak ediorum:queen:
bu 20 kişiden hava sartlarını bahane edip kim gelmicek acaba cok merak ediorum:queen:
Cenk ya denge kaybı dersem bu olur mu ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------
eğer çok kötü olursam kaya abi alır beni . Alırsın değil mi abi ?
Cenk ya denge kaybı dersem bu olur mu ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------
eğer çok kötü olursam kaya abi alır beni . Alırsın değil mi abi ?
Selam arkadaşlar,Cuma günü İstanbul'a dönücem erken dönebilirsem katılmak istiyorum,yalnız merak ettiğim bişey var,hepiniz Anadolu yakasındasınız galiba Avrupa yakasından katılan arkadaş yokmu,buluşup gitme muhabbeti olmuyor hiç.
Selam arkadaşlar,Cuma günü İstanbul'a dönücem erken dönebilirsem katılmak istiyorum,yalnız merak ettiğim bişey var,hepiniz Anadolu yakasındasınız galiba Avrupa yakasından katılan arkadaş yokmu,buluşup gitme muhabbeti olmuyor hiç.
avrupa yakasından beş altı arkadaş var ama değişik yerlerden geliyorlar çekmece ,yenibosna ,sarıyer şişhane taraflarından gelenler var siz nerden geleceksiniz
en az 20 kişi gelecek erdinç varmısın iddasına
Halidun abi (GV 650i) konuyu başka bir oluşumda paylaştığında haberim oldu toplantılarınızdan. Girişilen işin ciddi ve zor olduğu aşikar. Oluşum ile ilgili fikirlerinizi anlamak ve sizlerle tanışmak için büyük bir aksilik çıkmazsa ben de katılacağım. Cuma akşamı görüşmek üzere
mutlaka bekliyorum gökhan kardeşim
eklendin bile :queen:
nesine kaya abi ben diyorum 20 olmaz:queen: