[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok güzel bi buluşmaydı.. Buluşmanın kurucusu departed a bol bol teşekkürlerimi sunuyorum.. Hesabı ödeyerek harbi bizi mahçup ettin.. Çok teşekkür ederim kesene bereket..:cat:

Arkadaşlar bende eve yeni geldim,çok güzel ve neşeli bir akşamdı.Katılan herkese teşekkürler,buluşmayı organize eden departed kardeşime ayrıca teşekkürler hem bu akşam hemde çaylar için:rendeer:

Pınar hiç bakma öyle bu gömlek beniiiiim:queen::queen::queen:

Unutmadan Taksimde bana motoru çalıştırmak için yardımcı olan Burak ve bayağı terliyen Selçuk kardeşlerimede teşekkürler,özellikle Selçuk kusuruma bakma yaşlılık işte (ben akü bitti diye tutturdum,meğerse gidondan stop anahtarını açmışlar motoru bıraktığım yerde::utangac:::blusssh:):rendeer:
Olur mu abi 2 sene peşinde koşarsam alırmışım senden gömleği.. Ben tio yu sağlam yerden İbrahimden aldım :)
Hayır edepsiz olduğumdan:p
Ben hiç söylemiyim o zaman :queen::queen::queen:
o zaman seninde çay ısmarlama zamanın gelmiş demekki :p
Yaa evet bencede.. Bütün buluşmaları başkasına açtırıyo çay ısmarlamaktan yırtıyo.. Hoş dışarda hep o ısmarladı ama olsun :p
yaparım ben bi çılgınlık da hadi sende geldin diyelim başka kimler gelebilirki
:queen::queen::queen:
Ben artçın olurum abi olmaz mı :cherry:
resimlerı ınceledım ve bısı fark ettım 3 farklı resımde pınar ablanın ustunde 3 farklı ceket var ceket koleksıyonumu yapıo :p
Yaa ben benim resimlerimi görmedim sen beni nerden gördün :queen:

yaaaa allllaaaahımmmmmm ne çirkin çıkmışım yaaaaa ümmet abi o resim atılırmı ya siteye :) valla gören yamuk zannet cek
Olm zaten yamuksun sen neyi saklıycan :queen::queen::queen:
Çok yahşi bir gece idi Teşekküler .
Ne kadar çok çılgın varmış yahu...:)

Otobüsle giderken sanki bizden birilerini gördüm gibi. :)
Arkasında artçı olan biri Taksim meydanından dönüyor gibi idi.

Mekan yöneticisini biraz kızdırdık ama ossun her zaman olmaz :) ehue:wiinkk:

Teşekkür ederim Organizasyonu başlatan arkadaşa ve çaylar için ...

Malum ayağım ancak iyileşiyor ve artık biraz daha rahat yürüyorum sekeseke yürüsemde

Bir takım arkadaşlarımızın koltuk değnekleri ile orada olması çok sevindirici
(yanlış anlaşılmasın kaza yapması değil tabiki ...) orada olması ...(tekrar geçmiş olsun kısa zamanda iyileşmesini temenni ederiz... :)

Bende sefaköy'e geldim ümmet abey :)
Bir dahakine haberleşsek olmazmı :)
Bende çılgınlık yaparım o zaman :)
Teşekkür ederim :) Çanakkalede de böyleydim ben :queen:
Adım değnekli kıza çıktı artık ne yapsam nafile deiştiremem bu imajı :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878





















DEvamı gelcek sabredın:D
NEdemısler sabreden dervıs muradına ermıs hehe:D
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel bir akşamdı gelen herkese teşekkürler, gelmeyenleri şiddetle kınıyoruz:mrgreen:
buluşmanın yarısı dışarda geçti, motorcu üşümezmiş, ben motorcu deilimki abi, yerim üşümesini:queen:
tüm gece kons gibi masadan masaya gezdim kimle ne konuştuğumu pek hatırlamasamda herkese hoş sohbetleri için teşekkür ederim:cherry:
zekicim özellikle sana ön ayak olduğun ve ısmarladığın çaylar için teşekkürler ziyade olsun:cat:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
pınar alooooooooooooooooo valla yamulturum seni sakat bacaklı call center seni deli etme len adamı yeterrrrrrrrrrrr ayıp dimi kardeşine yamuk demeye neyse bidaki buluşmaya uğraşırım bensenle çirkin şey seniii:queen::rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878








































:queen: öhh be öhhhh :queen:


SOnunda bitti oh be :cherry:

Abilerim ablalarım kızmayın bazı resımlerı atladım galıba :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öncelikle departed'a teşekkür etmek isterim...Gerçekten bu incelik için çok teşekkürler...:rendeer:

Dışarıdaki fotoğraflarda sürekli birşeyler çiğner durumda olmamı saymıyorum da, içerideki fotoğraflar Tencere sansür merkezinden geçmemiş miydi? Haydi benim saçma çıktıklarımı silmezsin de hem senin hem benim saçma çıktıklarımıza niye dokunmazsın be adam...:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
crayzboyone, koray gfb, ercankarakus, aargh, istburak, aYe, murat_zx6, Pınarr, sametrix, muratgergerli, mhrrmkpnr, Dreal, Nemrut


Oldumu yetermı :D:D:D:D:D oh rahatladım be :)

Öncelikle departed'a teşekkür etmek isterim...Gerçekten bu incelik için çok teşekkürler...:rendeer:

Dışarıdaki fotoğraflarda sürekli birşeyler çiğner durumda olmamı saymıyorum da, içerideki fotoğraflar Tencere sansür merkezinden geçmemiş miydi? Haydi benim saçma çıktıklarımı silmezsin de hem senin hem benim saçma çıktıklarımıza niye dokunmazsın be adam...:p

YOk be abı elındekı sımıtle 10 numara cıkmısın hehehehhe :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar alooooooooooooooooo valla yamulturum seni sakat bacaklı call center seni deli etme len adamı yeterrrrrrrrrrrr ayıp dimi kardeşine yamuk demeye neyse bidaki buluşmaya uğraşırım bensenle çirkin şey seniii:queen::rendeer:

Doğru söyleyeni 9 köyde barındırmazlarmış :p
Vallaa bugün zor aldılar seni elimden hatırlatırım :queen:
Taksici mevzuunuda dinledikten sonra konuşurken lafını iyi seçersin artık :p
Aduuukeettt çekerim sana feleğin şaşar :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
pınar abla bak bahsettıgım fotolar :D
1. MONT

2.MONT

3.MONT
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
valla güzel buluşma olmuşş resimlerden anlaşılan o :) diğer buluşmaya gelicem listeye ekleyinn :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
1.resimde benim montum
2.resimde GKN ın montu
3.resimde altta benim üstte mhrrmkpnr ın montu :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
abi pınar hayır kurumu gibi valla:queen: bu bayramda kurban derimi ono vercemmmmm puhahahaha artık bi mont yapar kendisine
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
resimlerı ınceledım ve bısı fark ettım 3 farklı resımde pınar ablanın ustunde 3 farklı ceket var ceket koleksıyonumu yapıo
1.resimde benim montum
2.resimde GKN ın montu
3.resimde altta benim üstte mhrrmkpnr ın montu :cherry:

İnsan mezarcı olmayagörsün:p
Birinde kendi montu, birinde GKN'dan çalınmış, birinde mhrrmkpnr'dan alınmış montlar...
İhsan abi ya da ben üstümüzden gömlek çıkarıp verinceye kadar devam ederdi o üşüme de, kanımızın son damlasına kadar koruduk gömleklerimizi:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi pınar hayır kurumu gibi valla:queen: bu bayramda kurban derimi ono vercemmmmm puhahahaha artık bi mont yapar kendisine
Yok olm evli adamsın sen karına yazık yoksa senin kesilmene karşı değilim :queen::queen::queen:
montları deneme testındenmı gecırdın :p :queen:
Yok GKN benim sakatlığımla dalga geçti bende seke seke kapıya çıktım sigara içmeye, değneksiz.. Öyle oluncada üşüdüm onu cezalandırdım :cherry:
Diğerinde Kadir İnanır gibi bi arkadaşımız çıkmadı bi Muharrem teklif etti montunu vermeyi.. Burnum akıyodu soğuktan acıdı bana :queen:
İnsan mezarcı olmayagörsün:p
Birinde kendi montu, birinde GKN'dan çalınmış, birinde mhrrmkpnr'dan alınmış montlar...
İhsan abi ya da ben üstümüzden gömlek çıkarıp verinceye kadar devam ederdi o üşüme de, kanımızın son damlasına kadar koruduk gömleklerimizi:p
Şşşş ayıp ayıp ablaya öyle denirmi hiç :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İnsan mezarcı olmayagörsün:p
Birinde kendi montu, birinde GKN'dan çalınmış, birinde mhrrmkpnr'dan alınmış montlar...
İhsan abi ya da ben üstümüzden gömlek çıkarıp verinceye kadar devam ederdi o üşüme de, kanımızın son damlasına kadar koruduk gömleklerimizi:p

Beleş mezar bulsa girip yatar valla:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst