[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ aargh,
1 km gibi mesafe veya yokuş yukarı oldugu için bana o kadar geliyor mesafe :)
bir de kestirme bir yol var. orayı çoğu kişi bilmez. ben de söylemicem zaten. kaybolursunuz (okulun içinden felan geçiyorsunuz)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bİlgilendirme için teşekkürler!
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
@ aargh,
1 km gibi mesafe veya yokuş yukarı oldugu için bana o kadar geliyor mesafe :)
bir de kestirme bir yol var. orayı çoğu kişi bilmez. ben de söylemicem zaten. kaybolursunuz (okulun içinden felan geçiyorsunuz)

benmde aklımda var bunu solemek ama insanların aklı bulanır kaybolurlar fln:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar otobusle gelecekler kafanızı karıstırmadan kısıklı da ınsınler yuruyerek gelsınler 15 20 dakıka surer ama manzara guzeldır.ben altıya ceyrek kala tesısın ıcındekı motosıklet duragında beklıyor olacagım.karsılama komıtesı olarak.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
erken geldim 1 sat oldu milleti bekliyom burda ama çok güzel bursı beklemye değer yalnız henüz gelen yok belediye tesislerine bende deste cafeteryaya geçtim onlar gelene kadar.veeeee şimdi fener 2.golünü attı semihle
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Gittim, Gördüm, Geldim...

Listeyi 10 kişi sanıyordum 30'u rahat geçtik..

Gelmeyenleri telefon baskısıyla getirdik:p

Herkese teşekkürler..

Özel istekle getirttiğim Halis Abimin gelmesi tam kalkma anıma denk geldiği için öpüşüp ayrılmak zorunda kaldım.. :silent: Abi cidden hasret gideremedik arayı uzatmadan bi tekrar buluşalım..
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sefaköye yeni geldim bende buluşma çok güzel geçti, bendeki resimleri yavaş yavaş atmaya çalışcam ,ama önce yemek yemem lazım.herşey çok güzeldi katılan herkes keyif aldı özlemiştik mt üyelerini hasret giderdik.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Evet bende şimdi eve geldim, çok güzel bi akşamdı :cat:
Gelen herkese teşekkür ederim :rendeer:

Ben sevmedim orasını yaw :p
Zaten tüttürme tayfası olarak biz buluşmayı dışarda yaptık :queen:
içerde yasakmış :p

Şaka şaka çok güzel bi akşamdı :)
departed abi Allah Razı Olsun çaylar için, bizi mahçup ettin :rendeer:

Bu arada Sürücü Kursuna Kayıt oldum bugün :queen: :queen: :queen: :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Katılan herkese teşekkürler, bizde yeni döndük buzlarımızın çözülmesini bekliyoruz:p

Departed çaylar için teşekkürler, ama ben sahlep içtim:p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Katılan herkese teşekkürler, bizde yeni döndük buzlarımızın çözülmesini bekliyoruz:p

Departed çaylar için teşekkürler, ama ben sahlep içtim:p

nasıl geçti çamlıca sohbeti
sen neden sahlep içtinki sana bu ayrıcalık neden 1000rr ın var diyemi :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
2909aaaa11y.jpg


6553222222.jpg
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ehende bende geldım oncelıkle benı oraya getıren istburak abıme cok tesekkur ederım.Herkzle bu sefer tanıstım memnun oldum saolun...Caylar ııcnde ZEKARYA abıme tesekkur ama o gıttıkten sonra kım ısmarlıdıysa onda tasekkur..:) ACıkcası memnun oldum bı sey harıc :( ...

SAygılarımla Junior mete :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar bende eve yeni geldim,çok güzel ve neşeli bir akşamdı.Katılan herkese teşekkürler,buluşmayı organize eden departed kardeşime ayrıca teşekkürler hem bu akşam hemde çaylar için:rendeer:

Pınar hiç bakma öyle bu gömlek beniiiiim:queen::queen::queen:

Unutmadan Taksimde bana motoru çalıştırmak için yardımcı olan Burak ve bayağı terliyen Selçuk kardeşlerimede teşekkürler,özellikle Selçuk kusuruma bakma yaşlılık işte (ben akü bitti diye tutturdum,meğerse gidondan stop anahtarını açmışlar motoru bıraktığım yerde::utangac:::blusssh:):rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Katılan herkese teşekkürler, bizde yeni döndük buzlarımızın çözülmesini bekliyoruz:p

Departed çaylar için teşekkürler, ama ben sahlep içtim:p

Ofise geleli yarım saat oldu benimde ayaklarım haala buz gibi ama böyle bir katılımın olması ve muhabbete değdi doğrusu :cat:
Departed böyle bir mekan seçimi için hemde çaylar pardon sahlep için teşekkürler :cherry:

nasıl geçti çamlıca sohbeti
sen neden sahlep içtinki sana bu ayrıcalık neden 1000rr ın var diyemi :queen:

Bende sahlep içtim RR ayrıcalığı kanımca :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst