[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bende yeni geldim iyi bi katılım dı selçuk kardeşime yaşlımı yaşlı ihsan babama:) ve bütün gelen arkadaşıma teşekkürler soğuk ve eğlenceliydi iyi sağlam ve kaliteli bi muhabbet döndü aaaaaa bu arada gözleme içi soğol muharrem ayriyet ten bravo delimavi kemal abim iyi bi tekmeymiş departed kardeşim hesap için sağol herkese iyi geceler bu soğuğun üstüne iyi uyunur:queen::rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
biraderim sen beni Türk Liranla satın alabileceğinimi sanıyon...Dölara belki...:pabi batarsın bah...dimedi dime...hem beni besleyip napcankine...pazar sabahlarıda gezdir bari parklarda...hev hev...:queen:




vay yiğidim...helal olsun sana...ihsanhakan abinide ittirmişsin yolda kalmış...eline sağlık...ben olsam aynı şeyi yapmazdım ama neyse...yarın bu iyilikler sana gezide artcı olarak döner...yatırım yap abilerine PınaRR aplana...merak etme..ileride yiyicen meyveleri...saldır olum...:queen:

:queen::queen::queen::queen: :bounce:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
biraderim sen beni Türk Liranla satın alabileceğinimi sanıyon...Dölara belki...:pabi batarsın bah...dimedi dime...hem beni besleyip napcankine...pazar sabahlarıda gezdir bari parklarda...hev hev...:queen:

Taam abi özür dilerim yanlış anlaşıldım, hatta bu magduriyetini gidermen için beni bir gün Türk Liranla satın almana müsade edicem, bir sonraki buluşmada tüm yediklerim içtiklerim senden:queen:
(metehan sixteen sene buluşmalara gelmes artık)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
bende yeni geldim iyi bi katılım dı selçuk kardeşime yaşlımı yaşlı ihsan babama:) ve bütün gelen arkadaşıma teşekkürler soğuk ve eğlenceliydi iyi sağlam ve kaliteli bi muhabbet döndü aaaaaa bu arada gözleme içi soğol muharrem ayriyet ten bravo delimavi kemal abim iyi bi tekmeymiş departed kardeşim hesap için sağol herkese iyi geceler bu soğuğun üstüne iyi uyunur:queen::rendeer:

Sanada ayrıyetten tesekkur ederım burak abı saol yanı :)....

Taam abi özür dilerim yanlış anlaşıldım, hatta bu magduriyetini gidermen için beni bir gün Türk Liranla satın almana müsade edicem, bir sonraki buluşmada tüm yediklerim içtiklerim senden:queen:
(metehan sixteen sene buluşmalara gelmes artık)

:queen::queen::queen: Benım bıldıgım mete abı bu lafı yemezdı :))))...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bende yeni geldim iyi bi katılım dı selçuk kardeşime yaşlımı yaşlı ihsan babama:) ve bütün gelen arkadaşıma teşekkürler soğuk ve eğlenceliydi iyi sağlam ve kaliteli bi muhabbet döndü aaaaaa bu arada gözleme içi soğol muharrem ayriyet ten bravo delimavi kemal abim iyi bi tekmeymiş departed kardeşim hesap için sağol herkese iyi geceler bu soğuğun üstüne iyi uyunur:queen::rendeer:

yok abi o tekme deildi yumruk :queen: aman dikkat et üşüme uyurken :cherry:

mete abi sen herkesin diline gene sakız oldun :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Taam abi özür dilerim yanlış anlaşıldım, hatta bu magduriyetini gidermen için beni bir gün Türk Liranla satın almana müsade edicem, bir sonraki buluşmada tüm yediklerim içtiklerim senden:queen:
(metehan sixteen sene buluşmalara gelmes artık)

bizim çapımız neki zat-ı alinizi doyuralım...haddimiz değil...yaza artık kanka...:p

mete abi sen herkesin diline gene sakız oldun :p

kulağım çınladıydı ...abi bu havada dışarı çıkılırmı ya...neyse foto görek sevinek...

:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşalar yok mu foto koyacak biri.:silent:.Yüreğimiz şişti bilgisayar önünde yahu.:pr:.Zaten gelemiyoruz.:bounce:Bari fotolardan mahrum bırakmayın..:pr:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bende resimlerde kim koycak ugrsck smd yaa yokmu hayırsever canı sıkılan biri:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Muharrem sengönder bana paşam.Ben bi bakim..Sonra teker teker eklerim..
Şiştim valla.Yarın görev var sabahtan..Dayanamam şimdi..Uykum da var..Görek fotoları..:p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Muharrem sengönder bana paşam.Ben bi bakim..Sonra teker teker eklerim..
Şiştim valla.Yarın görev var sabahtan..Dayanamam şimdi..Uykum da var..Görek fotoları..:p


Devrem daha dur yazdığın mesaj veritabanına inmedi...

dingg dangg dongg...Murat Gergerli "Urfalıyam Ezelden"i itinayla söyler...:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla topic bile açmaadım ha..Çadır Sirki' ne gittik ailece..Resimleri upload ettim.Sizleri bekledim yaw.:p.Açmadım konuyu..Yoksa bu konunun arasında kaynar dibe vururdu valla..:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst