- Katılım
- 17 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,006
bende yeni geldim iyi bi katılım dı selçuk kardeşime yaşlımı yaşlı ihsan babama
ve bütün gelen arkadaşıma teşekkürler soğuk ve eğlenceliydi iyi sağlam ve kaliteli bi muhabbet döndü aaaaaa bu arada gözleme içi soğol muharrem ayriyet ten bravo delimavi kemal abim iyi bi tekmeymiş departed kardeşim hesap için sağol herkese iyi geceler bu soğuğun üstüne iyi uyunur:queen::rendeer: