[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kemal noldu ya çaylar departed dan işte:)
pınarcım vala pek sabaha kalamam benn.. mümkünse erken kalkalım oturursan ben bulurum bişiler:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sabahlıcam demedimki zati:):cherry:
pazartesi ertesi gün yahu.... hayretsin sen,n için sabahlamadan kaçmam yoksammm:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar guzel bı bulusma olacak galıba.otobusle gelecek arkadaslar kısıklı meydanda bulusabılırler ben ıner alırım .ama 15 dakıka yurumek zorunda kalacaklar.arabayla gelecekler otopark ucretsız.ben motorla gelecem eve yakın benım zaten.

tlf numuda yazayım kımseyı yolda bırakmayalım.kısıklıya gelen arkadaslar arayabılır.0535 642 03 53 zekı benım adım.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ben gelmiyecem boğazdan çok korkuyorum belki köprü tutar beni :queen:
hem orası çok yüksek bi yer tehlikeli bu kış günüde üşürsünüzzz
buzzz olursunuz donarsınızzzz...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bende öyle düşünmüştüm zati:) dimiiii:)
yalnız kjkaçta nerde olacağımı bana yarın söyle hisarda acaip bi pzar trafiği oluyo...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Teşke bugün yapsaymışız yaw, bugün motorla deli gibin gezdim:cherry:

Gaz arkadaşlarım:p Nemrut(Hakkı), Netzo(Neco), maGma(Mustafa)'yı da listeye ekleyiniz:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Teşke bugün yapsaymışız yaw, bugün motorla deli gibin gezdim:cherry:

Gaz arkadaşlarım:p Nemrut(Hakkı), Netzo(Neco), maGma(Mustafa)'yı da listeye ekleyiniz:)

Aynen katılıorum sana aYe, yanlız saz arkadaşlarım gibi yazmışsın, 1000RR lar da Hakkı ve Murat, 636ZXR da Neco ve 600RR da ben. :queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi geceler,

vala gelmek isterdim ama saat bana hiç uymuyor :pr: o saatte güzel bi sofrada rakı hesabı :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
iyi geceler,

vala gelmek isterdim ama saat bana hiç uymuyor :pr: o saatte güzel bi sofrada rakı hesabı :)

Bu da paso içiyo hay maşşallah:queen::queen:

Deneme

Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
iyi geceler,

vala gelmek isterdim ama saat bana hiç uymuyor :pr: o saatte güzel bi sofrada rakı hesabı :)

Baba sende her buluşmada bir bahane buluyorsun, bana laf olsun diye yazıyormuşsun gibi geliyor artık:silent:

Rakını 1 saat geç iç nolur ki, gel de tanışmış olalım:wiinkk:

Bu da paso içiyo hay maşşallah:queen::queen:

Deneme

Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.806
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+

Raatsız mısın sen :queen:

Cerrahiiii! Abi ordan öyle melül melül bakma, senide özledim, müsait olursan yarın gel lütfen:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arklar yanlış anlamayın gerçekten laf olsun diye yazmam daha önce geldiğim oldu yeteri kadar buluşmalara bu aralar harbıden uyuşmuyor saat heleki yarın gerçekten gelemem.laf olsun diyede yazmam kesınlıkle sonucta tanıyanlar var bu sıteden bızı neysede elbet tanıscaz tabi sizinle aye, pınar ve öteli saygı değer arklarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst