[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İş yine başa düşmüş::bounce:
amlcakrokimk4.jpg


Şöyle aceleyle yapılmış olsa da bir kroki vereyim:
Köprü tarafından gelinen yol
departed'ın bahsettiği, önünden dönülecek kuru fasülyeci.(Sanırım adı Çömlek)
Otopark alanları(Arabayla gelecekler küçük kısımda yer bulamayıp aşağıya bırakırlar, sonra yukarıdakinde(küçük sarı kutu:)) toplanırız herhalde.)
Kadıköy...vs taraflarından gelecekler için daha kısa giriş yolu.(Dönüşte tabela var.)

Oturmak için çok bol seçeneğimiz yok zaten, otopark çıkışlarından tek bir noktaya çıkılıyor; orada da herkes birbirini görür zaten:cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
İş yine başa düşmüş::bounce:
amlcakrokimk4.jpg


Şöyle aceleyle yapılmış olsa da bir kroki vereyim:
Köprü tarafından gelinen yol
departed'ın bahsettiği, önünden dönülecek kuru fasülyeci.(Sanırım adı Çömlek)
Otopark alanları(Arabayla gelecekler küçük kısımda yer bulamayıp aşağıya bırakırlar, sonra yukarıdakinde(küçük sarı kutu:)) toplanırız herhalde.)
Kadıköy...vs taraflarından gelecekler için daha kısa giriş yolu.(Dönüşte tabela var.)

Oturmak için çok bol seçeneğimiz yok zaten, otopark çıkışlarından tek bir noktaya çıkılıyor; orada da herkes birbirini görür zaten:cat:

olcan o gosterdigin otoparklar paralı okadar reklam yaptılar beleş die:queen::queen:
arabayla gelenler toprak alana gidebilirler motorlar içinde belediyenin yerinde ozel motosiklet park yeri var brz ufak ama ytr bize:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
olcan o gosterdigin otoparklar paralı okadar reklam yaptılar beleş die:queen::queen:
arabayla gelenler toprak alana gidebilirler motorlar içinde belediyenin yerinde ozel motosiklet park yeri var brz ufak ama ytr bize:wiinkk:

nezaman paralı oldu yahu ben hep beleş girdim:wiinkk:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar eskiden işletme turing kulüpteydi şimdi belediyede çamlıcaya geldinizmi zaten başka belediye tesisi yok:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
gelişim pınarla nası gelcez onuda detaylı öğrenemedim ama..
sonra karşıya geçen varsa gelirim yoksa sabaha kadar pınarı beklerim:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst