@ aargh,
1 km gibi mesafe veya yokuş yukarı oldugu için bana o kadar geliyor mesafe
bir de kestirme bir yol var. orayı çoğu kişi bilmez. ben de söylemicem zaten. kaybolursunuz (okulun içinden felan geçiyorsunuz)
Katılan herkese teşekkürler, bizde yeni döndük buzlarımızın çözülmesini bekliyoruz
Departed çaylar için teşekkürler, ama ben sahlep içtim![]()
nasıl geçti çamlıca sohbeti
sen neden sahlep içtinki sana bu ayrıcalık neden 1000rr ın var diyemi :queen:
Hayır edepsiz olduğumdan![]()
Katılan herkese teşekkürler, bizde yeni döndük buzlarımızın çözülmesini bekliyoruz
Departed çaylar için teşekkürler, ama ben sahlep içtim![]()
nasıl geçti çamlıca sohbeti
sen neden sahlep içtinki sana bu ayrıcalık neden 1000rr ın var diyemi :queen: