- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Ferrari duvara mı tosladı..Dün haberlerde gördüm..Otobanda arkadan vurmuş bi garibana....Gerçekten haberdi..Buda 2. ferrari kazası..Herkese geçiş olsun...Uff yoruldum yaw..Nöbet bitti ben yatar..:queen::queen:
Sen merak etme gızım..Borç borcumuz bi çaresine bakarız.Olmazsa 'Şebnem KISAPARMAGIN '' programına çıkarım..Memlekette iyi insan çooooookkkkk:rendeer:
Bende düşünmedim deil ama utandım :cherry:
Saol babacıım bi tanecik babam benim :