[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ferrari duvara mı tosladı..Dün haberlerde gördüm..Otobanda arkadan vurmuş bi garibana....Gerçekten haberdi..Buda 2. ferrari kazası..Herkese geçiş olsun...Uff yoruldum yaw..Nöbet bitti ben yatar..:queen::queen:


Sen merak etme gızım..Borç borcumuz bi çaresine bakarız.Olmazsa 'Şebnem KISAPARMAGIN '' programına çıkarım..Memlekette iyi insan çooooookkkkk:rendeer:

Bende düşünmedim deil ama utandım :cherry:

Saol babacıım bi tanecik babam benim ::pembe::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir toplantı için bu kadar mesaj....Rekora gidiyorsunuz..Ha gayret........:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bu arada bekledim ama kimse farketmedi masadaki tavlayı...
http://img239.imageshack.us/img239/5528/dsc00295le0.jpg

Skorları net hatırlamıyorum ama şöyle söyliyim :)

GKN fena yenildi 5-0 :queen:
Hasan da fena yenildi ama skoru unuttum :)
Eminle oynadıkmı hatırlamıyorum ama oynadıysak fena yenildi :cherry:
Deli mavili hile yaptı son anda yendi beni :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vallaha yalaaannn:queen:
benim yenilmek için sebeplerim vardı:cherry:
delimavili kardeşime helal takk takkkk aldı oyunu
emin oynamadı bilmiom dedi
ama hasanla oyun çok uzun sürdü
beni 5-0 yendii süre zarfı içerisinde hasanla anca 1 oyun oynadılar:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
vallaha yalaaannn:queen:
benim yenilmek için sebeplerim vardı:cherry:
delimavili kardeşime helal takk takkkk aldı oyunu
emin oynamadı bilmiom dedi
ama hasanla oyun çok uzun sürdü
beni 5-0 yendii süre zarfı içerisinde hasanla anca 1 oyun oynadılar:mrgreen:

Bahanelere karnımıs tok bizim :queen::queen:
Senin bahanen neydiki bakiim ::winkwink
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin oynamadı bilmiom dedi
:mrgreen:

abi baktım pınar milleti tak taaakkk ipe diziyo, bende bilmiyoum dedim yenilmekten kurtuldum :mrgreen: bide abicim gece üçbuçuğa kadar oturursan uyku düzenin bozulur tabi, ha bide bolluca köyüne gittin mi:queen:

Eminle oynadıkmı hatırlamıyorum ama oynadıysak fena yenildi :cherry:

yok öyle diil, ben oynamadan fena yenildim bide oynasak ne olurdu bilemem :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bu konu hala nefes alıyomu ya :queen:

Pro kilit vurursa hepimiz içerde kalmayalım sonra :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
1 Uyumak için cafeye gidilirmi eviniz yokmu annem:cherry:
2 Gökhan o bakış ne abii gördüğün şey her neysee ben görmek istemiyorum:queen:
3 Pınar sana ne demeli, koltuk üzerinde dizler birbirine ters yönde kırılmış ,vücut sağa kaymış ,uyku modunda belden kırıkk ,o nasıl bi fizik anatomisi anlamadım, androitmisin :queen:
4 Tatlı su motorcusu yok piyasada heralde yağmurlu bi gündü:queen:
5 Deli mavili koyduğu yüksek çözünürlükteki fotolarla forum düzeninin jandarmasını kaçırmış:queen:
6 On tane foto var 35 sayfa gırgır var fotolara bakacam diye tüm yorumları okumak zorunda kaldım:cherry:


Ama süper bi organizasyon herşey çok güzel Pınarın tek çorabı hariçç madem o kadar çoktunuz aranızda para toplayıp ikinci çorabıda alsaydınız yazık kıza beaa:queen:

Geçmiş olsun:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oha yani :) cafedemı yatıyordunuz öle ? :mrgreen: gençlik işte :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst