kanka hayırmı şermi...motorsuzluk başına vurdu...ulan 1 günde son yüzyılın en fazla mesajını yazdın bea...![]()
vışşşş
ben bu derneğe ücretsiz üye olduydum,
şindide dernekten ayrılmiim die 1 saat yüüüzzz dollarr veriyolar:queen:
Ne yani şimdi sen Mete_hanı beğenmiyor musun :cyclopsan:cyclopsan
şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...
adaylar...
Emin Arıkoğlu... Fesat1
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu... Fesat2
By Dost...
Dreal...
fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:
şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...
adaylar...
Emin Arıkoğlu...
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu...
By Dost...
Dreal...
fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:
Ozaman hmmmm bi sıralama yapıyımşimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...
adaylar...
Emin Arıkoğlu...
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu...
Dreal...
fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:
Ozaman hmmmm bi sıralama yapıyım
Dreal birinci :queen:
GKN ikinci :cherry:
Emin üçüncü
Aye diycektim ama o biraz kıllı :queen::queen:
vışşşş
ben bu derneğe ücretsiz üye olduydum,
şindide dernekten ayrılmiim die 1 saat yüüüzzz dollarr veriyolar:queen:
Hadi ordan, şike var, dreal iplih yumaa gibi bikere![]()
dikkat et kim daha parlak yarışması düzenlenmiş :queen::queen:
Kız gibin çocuk ama :queen::queen:
O yaşından dolayı öyle ama, o yaşlardaki uçan tehme atamayan bir kemal düşün bide![]()
O yaşından dolayı öyle ama, o yaşlardaki uçan tehme atamayan bir kemal düşün bide![]()
Ozaman hmmmm bi sıralama yapıyım
Dreal birinci :queen:
GKN ikinci :cherry:
Emin üçüncü
Aye diycektim ama o biraz kıllı :queen::queen:
dikkat et kim daha parlak yarışması düzenlenmiş :queen::queen:
Kemalin oylamaya sunulmamasından dolayı bi rahatsızlığım vardı zaten
Yazıyım dedim aklımdan geçti ama listedekilerle idare edelim dedim
Hem sen onlarla oylamaya katılmamalısın zaten.. Profesyonelsin ne de olsa :queen:
iyiki ben yarışmaya katılmamışım yıkardım ortalığı![]()
ben 3. olmaaamm aslaa
ama sıramı aye ye savabilirim, ağda denen bişi var canım:queen:
utandırma beni, a saat yüüz dolar, yani bana oy vermen fiyatı düşürmez:queen::queen: