[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vışşşş
ben bu derneğe ücretsiz üye olduydum,
şindide dernekten ayrılmiim die 1 saat yüüüzzz dollarr veriyolar:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
kanka hayırmı şermi...motorsuzluk başına vurdu...ulan 1 günde son yüzyılın en fazla mesajını yazdın bea...:p

abi bende anlamadım valla hayırdır inşallah :mrgreen:

vışşşş
ben bu derneğe ücretsiz üye olduydum,
şindide dernekten ayrılmiim die 1 saat yüüüzzz dollarr veriyolar:queen:


ee şey, abi derneğin telefonu varmıydı sende :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne yani şimdi sen Mete_hanı beğenmiyor musun :cyclopsan:cyclopsan

şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...


adaylar...

Emin Arıkoğlu...
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu...
By Dost...
Dreal...


fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...


adaylar...

Emin Arıkoğlu... Fesat1
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu... Fesat2
By Dost...
Dreal...


fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:

Efendim abi :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...


adaylar...

Emin Arıkoğlu...
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu...
By Dost...
Dreal...


fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:


ABIm benım sııkkım 2 tane orda hahaha :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
şimdi Pınar cevap versin lütfen...o akşamki en PARLAK kişi kimdi...


adaylar...

Emin Arıkoğlu...
GKN...
Mete Han...
Aye..
Emin Arıkoğlu...
Dreal...


fesatlığa gerek yok...aramızdaki Tüysüz arkadaşı bulcaz...yani Beyaz Türk...:queen:
Ozaman hmmmm bi sıralama yapıyım :)
Dreal birinci :queen:
GKN ikinci :cherry:
Emin üçüncü :)

Aye diycektim ama o biraz kıllı :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
O yaşından dolayı öyle ama, o yaşlardaki uçan tehme atamayan bir kemal düşün bide:p

Kemalin oylamaya sunulmamasından dolayı bi rahatsızlığım vardı zaten :)

Yazıyım dedim aklımdan geçti ama listedekilerle idare edelim dedim :)

Hem sen onlarla oylamaya katılmamalısın zaten.. Profesyonelsin ne de olsa :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ozaman hmmmm bi sıralama yapıyım :)
Dreal birinci :queen:
GKN ikinci :cherry:
Emin üçüncü :)

Aye diycektim ama o biraz kıllı :queen::queen:

ben 3. olmaaamm aslaa:)
ama sıramı aye ye savabilirim, ağda denen bişi var canım:queen:

dikkat et kim daha parlak yarışması düzenlenmiş :queen::queen:

utandırma beni, a saat yüüz dolar, yani bana oy vermen fiyatı düşürmez:queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kemalin oylamaya sunulmamasından dolayı bi rahatsızlığım vardı zaten :)

Yazıyım dedim aklımdan geçti ama listedekilerle idare edelim dedim :)

Hem sen onlarla oylamaya katılmamalısın zaten.. Profesyonelsin ne de olsa :queen:

Çıkar nasılsa bi yarışma daha ben sana gösteririm profesyoneli:p

iyiki ben yarışmaya katılmamışım yıkardım ortalığı :p:p:p

:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ben 3. olmaaamm aslaa:)
ama sıramı aye ye savabilirim, ağda denen bişi var canım:queen:



utandırma beni, a saat yüüz dolar, yani bana oy vermen fiyatı düşürmez:queen::queen:

ben zaten pazar malına oy vermemki kalıtali insanlara oy veririm
:queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
valla orada en sakllanız bendim galiba anam parlak marlak dio bu handro bunun altından bi yumurta çıkar sanırım :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst