[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben giderken ortam karateye müsaitti..:mrgreen:
heee aye cim muratcım sana da teşekkür ederim ani süprizinden dolayı helal sana:)
bide bide uçurdun ya o süperdi oleyy:)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eveeet güzel bi, akşamdı herkese teşekkürler....
tencere ve BB konser sonrası sözlerinde durdukları için
alper yenilginin üzerine geldiği için
halis abim görmeye geldiği için
erhan beklemeyip gittiği içi
hee birde deli mavili ye nescafe için
seral in süprizi için çook teşekkür ederim...
teflon ve mustafanın arkadaşlığınada sevindim .. iyi kaynaştık:mrgreen:
bana teşkür etme zati..
bende kaya 34 e eve bıraktııı için ayrı bi teşkür ederim:cherry:
ümmet abi kahvaltıdan gelsin atar fotoları:)

kes bi kes kess kes bi kes kesss:p

Yine çenene vurmuş şirin canlısı seni:p

Bir kere daha yazmazsam içimde kalıcak, gerçekten çok güzeldin, bize ne alırsın diyen sana bir şey içermisiniz prenses diyodu, farketmedim sanma.:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
evet ya prenses oldum ilkin duymadım ama dimekki alçakgönüllüyüm:cherry:
saol canım yalnız bi kokoreç olayı kaldı unutmayalım...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ben giderken ortam karateye müsaitti..:mrgreen:
heee aye cim muratcım sana da teşekkür ederim ani süprizinden dolayı helal sana:)
bide bide uçurdun ya o süperdi oleyy:)

Müsaitti derken:silent:

Rica ederim canım, kardeşimi görme fırsatını kaçırırmıyım:p

Sen sağlığına kavuş ben seni yine uçururum:p

evet ya prenses oldum ilkin duymadım ama dimekki alçakgönüllüyüm:cherry:
saol canım yalnız bi kokoreç olayı kaldı unutmayalım...

Hallederisss fulyaaa :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yok sen uçur :cherry:benim sağlığım yerine gelcek inanıorum ben:cat::cherry:
hasan ile dönerken saolsun tıngır tıngır geldik .. kim bilir kıza bak ben yarışcıyım ne hallere düşürdü demiştir:):) yerler ıslaktı napimmm:cherry:

Hadi ben çıktım... Mekanda görüşürüz.. Önden gidip yer kapıyım :queen:

çıkmasaydın keçke ne de olsa 6 buçuğa kadar bjk da bekliodum ben:cherry:
şikayetçi diilim he :cat:

Hallederisss fulyaaa :p

:pr: bu kafa senin olur he yalan olursa sölim :) kokoreç olsun bide 1000 rr turu olsun:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
slm arkadaşlar ben gelmişim akşamki olayı lütffen tasdik etmeyelim sonuçya iyi bir olay deildi :pr:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
11.30 gibi aranızdan ayrılmak zorunda kaldım :salut:
Eve giderken geri dönüp muhabbete devam bile etmek istedim :salut: eve hiç gidesim yoktu :salut:
ama işte ailem aradı kalkmak zorunda kaldım, haber vermemiştim :salut:

Çok güzel bi akşamdı ya, gelen herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
Ümmet abiyle birlikte maç izlemekte ayrı bir zevkti :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
11.30 gibi aranızdan ayrılmak zorunda kaldım :salut:
Eve giderken geri dönüp muhabbete devam bile etmek istedim :salut: eve hiç gidesim yoktu :salut:
ama işte ailem aradı kalkmak zorunda kaldım, haber vermemiştim :salut:

Çok güzel bi akşamdı ya, gelen herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
Ümmet abiyle birlikte maç izlemekte ayrı bir zevkti :queen:

Aynen kanka ayrılınca aklım orda kaldı guzel ortamdı da hem cok kalabalık hemde cok gurultulu bı yerdı..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Gerçekten çok güzel bir gece oldu, katılan herkese teşekkür ederim, bende sizlerle tanıştığım için çok çok mutlu oldum Gökhan, Pınar, Kaya34 ve Delimavili, ayrıca organizatör Tuğçe yi de unutmamak lazım, sağolsun bu güzel etkinliğe o vesile oldu, inşallah en kısa zamanda tekrar böyle güzel etkinliklerle bir araya geliriz.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
crayzboyone seninle tanışamadık sanırım :cyclopsan
Sen hangisiydin yaw :)

orcunmavis abi hyosung'la tur için çok teşekkürler :queen: aklıma yattı, çok sevdim motoru :) inşallah bi hyo bende alıcağım :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
crayzboyone seninle tanışamadık sanırım :cyclopsan
Sen hangisiydin yaw :)

orcunmavis abi hyosung'la tur için çok teşekkürler :queen: aklıma yattı, çok sevdim motoru :) inşallah bi hyo bende alıcağım :)

Ben ırı yarılı cocuk olan varya oo ustume lacıvert mont olandım...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Neyse bi fotolar gelsin de bakarız :)

Kaya34 ( hasan ) abi çok iyidi ya :mrgreen: muhabbetine doyum olmadı :)

GKN abiyle muhabbet başka oluyo :p tanıştığımıza çok memnun oldum abi :)

Pınar abla'nın HIIIIII? diyip öle kalmasına hasta oldum baya güldük :mrgreen:

Dreal Baran abim benim işte ya :) dün gece fazla konuşamadık abi bi yan yana gelemedik :cyclopsan

tuğçetuğçe aynı şekilde bi yan yana gelip muhabbet edemedik :cyclopsan ama tanıştığımıza çok memnun oldum. :)

emin_arikoğlu tanıştığımıza çok memnun oldum abi :rendeer:

deli mavili abim Nescafe'ler için çoook saol :) tanıştığımıza memnun oldum :)

istburak sadece slmlaştık bi konuşamadık :p

aye abi zaten varya tam kafa abim benim ya :queen: ben çıktım cafe'den gidiyorum murat abi çalıştırmış aleti gaz veriyo her yer inliyodu :p

mhrrmkpnr abi zaten 10 numara üstüne laf yok :rendeer:

ihsanhakan abi en sonunda kaskını çıkarmaya ikna oldu :p

ümmetperkitan abiyle zaten maç izlemek ayrı bi zevkti :) her kişiye nasip olmaz :mrgreen:

mete_han abinin muhabbeti çok iyidi ya :) tanıştığımıza çok memnun oldum abi :)

alper_tim abiyle bu gece fazla konuşamadık :cyclopsan ama fuar zamanı güzeldi :p

Herkesle oturup tanışamadık çok kalabalıktık :p Hava soğuk olmasına rağmen muharrem abiyle biz MT t-shirt'yle durduk :D ama motosiklet aşkı içimizi ısıttı :p üşümedik :queen:

Herkese sonsuz teşekkürler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Neyse bi fotolar gelsin de bakarız :)

Kaya34 ( hasan ) abi çok iyidi ya :mrgreen: muhabbetine doyum olmadı :)

GKN abiyle muhabbet başka oluyo :p tanıştığımıza çok memnun oldum abi :)

Pınar abla'nın HIIIIII? diyip öle kalmasına hasta oldum baya güldük :mrgreen:

Dreal Baran abim benim işte ya :) dün gece fazla konuşamadık abi bi yan yana gelemedik :cyclopsan

tuğçetuğçe aynı şekilde bi yan yana gelip muhabbet edemedik :cyclopsan ama tanıştığımıza çok memnun oldum. :)

emin_arikoğlu tanıştığımıza çok memnun oldum abi :rendeer:

deli mavili abim Nescafe'ler için çoook saol :) tanıştığımıza memnun oldum :)

istburak sadece slmlaştık bi konuşamadık :p

aye abi zaten varya tam kafa abim benim ya :queen: ben çıktım cafe'den gidiyorum murat abi çalıştırmış aleti gaz veriyo her yer inliyodu :p

mhrrmkpnr abi zaten 10 numara üstüne laf yok :rendeer:

ihsanhakan abi en sonunda kaskını çıkarmaya ikna oldu :p

ümmetperkitan abiyle zaten maç izlemek ayrı bi zevkti :) her kişiye nasip olmaz :mrgreen:

mete_han abinin muhabbeti çok iyidi ya :)

alper_tim abiyle bu gece fazla konuşamadık :cyclopsan ama fuar zamanı güzeldi :p

Herkesle oturup tanışamadık çok kalabalıktık :p Hava soğuk olmasına rağmen muharrem abiyle biz MT t-shirt'yle durduk :D ama motosiklet aşkı içimizi ısıttı :p üşümedik :queen:

Herkese sonsuz teşekkürler :rendeer:

Benı tanırsın aslında bırlıkte hyo ya bakıoduk...Sen zaten kısa kollu bızım sıte reklamını yaparken tır tır tıtrıodun :)) hehe :)) Ben hatta bırısı motrla gıtıı bu motor ne cok yakar dedım sende baktın guldun evt oledır dedın..

sizlerle tanışmak güzeldi.nescafe için de teşekkürler.

Abı senın motorda ırı yarıydı guzeldı ama keske race tıpını alsaydın...

Galıba sabahlayan abılerım ablalarım su anda mısıl mısıl uyuyolar:) Pınar abla bı acsaydı bısey dıcektım 4 gozle beklıom ama hala acmadı...:)Delımavılı abıyı Saclarından tanıdım zaten ama goz goze geldık merabalasmadık metehan abım kııllıtarkan( denız abım) Sohbetıne doyum olmuodu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Benı tanırsın aslında bırlıkte hyo ya bakıoduk...Sen zaten kısa kollu bızım sıte reklamını yaparken tır tır tıtrıodun :)) hehe :)) Ben hatta bırısı motrla gıtıı bu motor ne cok yakar dedım sende baktın guldun evt oledır dedın..

He şimdi hatırladım tmm :queen:
içerde üşümüyoduk dışarı çıkınca titreme geldi :queen: gittim montumu giydim geldim tekrar :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel buluşma olmuş katılan herkeze tebrikler.ama foto yokmu foto? yoksa bizi kıskandırmamak içinmi koymuyosunuz:mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
arkadaşlar hepinizin eline sağlık

ama bol fotolu yeni bi konu açında ayrıntılarıyla biz de yaşayalım şu geziyi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst