Neyse bi fotolar gelsin de bakarız
Kaya34 ( hasan ) abi çok iyidi ya :mrgreen: muhabbetine doyum olmadı
GKN abiyle muhabbet başka oluyo

tanıştığımıza çok memnun oldum abi
Pınar abla'nın HIIIIII? diyip öle kalmasına hasta oldum baya güldük :mrgreen:
Dreal Baran abim benim işte ya

dün gece fazla konuşamadık abi bi yan yana gelemedik :cyclopsan
tuğçetuğçe aynı şekilde bi yan yana gelip muhabbet edemedik :cyclopsan ama tanıştığımıza çok memnun oldum.
emin_arikoğlu tanıştığımıza çok memnun oldum abi :rendeer:
deli mavili abim Nescafe'ler için çoook saol

tanıştığımıza memnun oldum
istburak sadece slmlaştık bi konuşamadık
aye abi zaten varya tam kafa abim benim ya :queen: ben çıktım cafe'den gidiyorum murat abi çalıştırmış aleti gaz veriyo her yer inliyodu
mhrrmkpnr abi zaten 10 numara üstüne laf yok :rendeer:
ihsanhakan abi en sonunda kaskını çıkarmaya ikna oldu
ümmetperkitan abiyle zaten maç izlemek ayrı bi zevkti

her kişiye nasip olmaz :mrgreen:
mete_han abinin muhabbeti çok iyidi ya
alper_tim abiyle bu gece fazla konuşamadık :cyclopsan ama fuar zamanı güzeldi
Herkesle oturup tanışamadık çok kalabalıktık

Hava soğuk olmasına rağmen muharrem abiyle biz MT t-shirt'yle durduk

ama motosiklet aşkı içimizi ısıttı

üşümedik :queen:
Herkese sonsuz teşekkürler :rendeer: