çok güzel bir organizasyon olmuş,Tebrik ederim sizleri,Allah devamını getirsin,umarım birgün bikaç saatliğine de olsa aranıza katılabilirim:cat:Artık cidden jet fotoğrafçı hissetmeye başladım kendimi
Kalabalıktı, eğlenceliydi...Devamını fotoğraflar anlatsın:
![]()
![]()
İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:
İstanbul çok mu soğuk yawwwww![]()
İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:
İstanbul çok mu soğuk yawwwww![]()
havalı havalı havuç kafalı:queen::queen: ama yakışmış :cat::cat:
![]()
Hava içinde bu kadar kalın giyilmezki canım.... Hadi giydin öteki nerde...Tek mi bu çoraplar?.....:queen::queen::queen:
Evet çok soğuk.. Ben solak olduğum için saedece sol ayağımı ısıtıyorum yetiyor :queen:İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:
İstanbul çok mu soğuk yawwwww![]()
Saol teşekkür ederimçok güzel bir organizasyon olmuş,Tebrik ederim sizleri,Allah devamını getirsin,umarım birgün bikaç saatliğine de olsa aranıza katılabilirim:cat:
Abi alem adamsın vesselam:queen:Harbi yha pınar abla neden o kadar kalın bi çorap giydin sen(Geçmiş olsun ablacım)
ben yeni geldiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm:queen:
pinar neticemde buzlanma emareleri görüldü, sanki soğuk
evet güzel bi gece güzel bi sabah hatta biraz daha kassaydık güzel bi öğlen olucaktı:mrgreen:
gelen dostluğunu eksik etmeyen sohbetiyle sohbetimize neşe katan herkese teşekürler
tabiki özellikle delimavili (kemal) kaya34 (hasan) , emin ve pinara tşk:rendeer:
:mrgreen::mrgreen:
yorum yapmiim soora olcana zahmet oluyo çocuk bi kalemde 400 den fazla msj silemiyomuş:queen:
ben yeni geldiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm:queen:
pinar neticemde buzlanma emareleri görüldü, sanki soğuk
evet güzel bi gece güzel bi sabah hatta biraz daha kassaydık güzel bi öğlen olucaktı:mrgreen:
gelen dostluğunu eksik etmeyen sohbetiyle sohbetimize neşe katan herkese teşekürler
tabiki özellikle delimavili (kemal) kaya34 (hasan) , emin ve pinara tşk:rendeer:
Bu arada deli maviliye de attığı yumruktan dolayı very thanks..:rendeer:
Haketmişti o mkropr:
r: