[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hadi ben çıktım... Mekanda görüşürüz.. Önden gidip yer kapıyım :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
arkadaşlar midemi üşüttüğüm için evdeyim ve akşam sizle olamıyacağım:pr:
dün akşam ki mehmetin askerlik hesabı bowling oynamayada gidemedim yavf
size iyi eğlenceler arkadaşlar.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bende çıkıyorum :)
Eklediğin için Teşekkürler Tuğçe abla :p ben şakasına demiştim :) inşallah kızmamışsındır :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahahhaha dcr ne komıksın ya helal :mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
anadolu yakasından giden birileri olsaydı bende giderdim:silent:Kartladan giden varmıydı karşıya.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Artık cidden jet fotoğrafçı hissetmeye başladım kendimi:)
Kalabalıktı, eğlenceliydi...Devamını fotoğraflar anlatsın:

dsc01526du5.jpg


dsc01527wm9.jpg

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:

İstanbul çok mu soğuk yawwwww:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Artık cidden jet fotoğrafçı hissetmeye başladım kendimi:)
Kalabalıktı, eğlenceliydi...Devamını fotoğraflar anlatsın:

dsc01526du5.jpg


dsc01527wm9.jpg

çok güzel bir organizasyon olmuş,Tebrik ederim sizleri,Allah devamını getirsin,umarım birgün bikaç saatliğine de olsa aranıza katılabilirim:cat:
İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:

İstanbul çok mu soğuk yawwwww:p

Abi alem adamsın vesselam:queen:Harbi yha pınar abla neden o kadar kalın bi çorap giydin sen:p(Geçmiş olsun ablacım)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Evet arkadaşlar, eve 5 dk önce girdim.. Sabahın tüm ışıklarını Tophanede izledik :)

Katılan arkadaşlara teşekkür ederiz.. Yeni tanıştığım ve sabahlama olayında bizi yalnız bırakmayan Hasan, Kemal ve Emine ayrıca teşekkürler.. Birde gidişime yardımcı olan Ümmet abime, gelişime yardımcı olan GKN a da ayrıcana teşekkür ederim..:rendeer::rendeer::rendeer:

Süpperrr leziz bi buluşma oldu... Eeee bi daha ne zaman tekrarlıyoruz :queen::queen:

İkinci resimdeki teyzenin beyaz çorabı ne kadar kalın öyle.......:silent:

İstanbul çok mu soğuk yawwwww:p
Evet çok soğuk.. Ben solak olduğum için saedece sol ayağımı ısıtıyorum yetiyor :queen:
çok güzel bir organizasyon olmuş,Tebrik ederim sizleri,Allah devamını getirsin,umarım birgün bikaç saatliğine de olsa aranıza katılabilirim:cat:


Abi alem adamsın vesselam:queen:Harbi yha pınar abla neden o kadar kalın bi çorap giydin sen:p(Geçmiş olsun ablacım)
Saol teşekkür ederim :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Oncelıkle benı oraya getıren By_dost ( Adem abı ) saygılarımla tesekkur ederım. Sonra bulusma guzeldı tuce ablaya tesekkur ederız organızyonu duzenledıgı ıcın Ama cok kalabalık ve acayıp gurultuluydu :) Herkesle memnun oldum kısacası.. İnsallah bende ileride motorumu alırım ve ole gelırım..:)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben yeni geldiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm:queen:

pinar neticemde buzlanma emareleri görüldü, sanki soğuk:)
evet güzel bi gece güzel bi sabah hatta biraz daha kassaydık güzel bi öğlen olucaktı:mrgreen:
gelen dostluğunu eksik etmeyen sohbetiyle sohbetimize neşe katan herkese teşekürler
tabiki özellikle delimavili (kemal) kaya34 (hasan) , emin ve pinara tşk:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ben yeni geldiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm:queen:

pinar neticemde buzlanma emareleri görüldü, sanki soğuk:)
evet güzel bi gece güzel bi sabah hatta biraz daha kassaydık güzel bi öğlen olucaktı:mrgreen:
gelen dostluğunu eksik etmeyen sohbetiyle sohbetimize neşe katan herkese teşekürler
tabiki özellikle delimavili (kemal) kaya34 (hasan) , emin ve pinara tşk:rendeer:

Neticem derken arka hava yastığından bahsediyosun sanırsam :queen::queen:

Kaloriferin üstüne otur geçer hemen :cherry:
Yalnız ağırlığını verme sakın annen kızabilir :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:mrgreen::mrgreen:
yorum yapmiim soora olcana zahmet oluyo çocuk bi kalemde 400 den fazla msj silemiyomuş:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:mrgreen::mrgreen:
yorum yapmiim soora olcana zahmet oluyo çocuk bi kalemde 400 den fazla msj silemiyomuş:queen:

O zamn yine 600 tane silsin o aralarından kalmasına müsaade edilebilecek 200 tanesini silmekten vazgeçsin :queen::queen:

Bu arada deli maviliye de attığı yumruktan dolayı very thanks..:rendeer:
Haketmişti o mkrop:pr::pr:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
eveeet güzel bi, akşamdı herkese teşekkürler....
tencere ve BB konser sonrası sözlerinde durdukları için
alper yenilginin üzerine geldiği için
halis abim görmeye geldiği için
erhan beklemeyip gittiği içi
hee birde deli mavili ye nescafe için
seral in süprizi için çook teşekkür ederim...
teflon ve mustafanın arkadaşlığınada sevindim .. iyi kaynaştık:mrgreen:

ben yeni geldiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm:queen:

pinar neticemde buzlanma emareleri görüldü, sanki soğuk:)
evet güzel bi gece güzel bi sabah hatta biraz daha kassaydık güzel bi öğlen olucaktı:mrgreen:
gelen dostluğunu eksik etmeyen sohbetiyle sohbetimize neşe katan herkese teşekürler
tabiki özellikle delimavili (kemal) kaya34 (hasan) , emin ve pinara tşk:rendeer:

bana teşkür etme zati..
bende kaya 34 e eve bıraktııı için ayrı bi teşkür ederim:cherry:

ümmet abi kahvaltıdan gelsin atar fotoları:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst