- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Gelmek isteyen herkese kapımız açık...
KOnusurmusunkı ablam pekı ?
Gelmek isteyen herkese kapımız açık...
Akşam Efes Pilsen Blues Festivalindeyim.. 23.30 gibi biter 24:00'da orda olurum.. Sabahlamacı ekipten yan çizenler olmasın.. Gece görüşmek üzere..
Not: Yüce İnsan TEFLON'da ortaya çıkıcak bugece.. Masasını ayırın lütfen :mrgreen:
Yan çizme terimi bize uzak kalıyo tencere kardeş
Gece görüşürüz :wiinkk:
Aşkolsun Pınar senin yan çizeceğin aklımın ucundan bile geçmedi , listede bazı oyun bozan arkadaşları gördüm onlar biliyo kendini :queen:
Ayrıca organizasyonda senin imzan var, 3 gün otursam bile kalkıp gidemezsin.. Ne zaman herkes kalkar sen ancak o zaman![]()
arkadaşlar merhaba
bende gelmek isterdim buluşmaya ancak
08/12/2007 saat 19:00 da
Fenerbahçe-Galatasaray maçı olması sebebiyle aranıza katılamıyorum
sevgiler iyi eğlenceler tüm dostlarıma
Ben izin verdim gelebilirsiniz :cherry:Biri nargilemi dedi :queen:
Bende gelsem kabul edermisiniz :queen:
Edit:
Arkadaşlar kabul ederseniz inşallah kesin ordayım
Ben bi arkadaşımla geleceğim, Saat 6 gibi Nargilem Cafe'de olucaz
Saat 7 gibi maçı izleyeceğiz. Saat 8 gibide siz gelirsiniz 2. yarıyı beraber izleriz
Benide yazarsanız sevinirim D C R + 1 dietabii kabul ederseniz :cyclopsan
Hadi bakalım, söylediğini pek yapmazsın ama görceezzzbiz Kıllıtarkanla saat 22.00 gibi maç bitimi geleceğiz büyük ihtimal...selamlar olsun...sohbetin en zirvede olduğu anda ortama dalıcaz...:cat:
FB-GS maşıyla çakışması bizim suçumuz olmasa gerek...hatun kişiler bunu nası beceriyolar annamıyom...ale:
biz Kıllıtarkanla saat 22.00 gibi maç bitimi geleceğiz büyük ihtimal...selamlar olsun...sohbetin en zirvede olduğu anda ortama dalıcaz...:cat:
FB-GS maşıyla çakışması bizim suçumuz olmasa gerek...hatun kişiler bunu nası beceriyolar annamıyom...ale:
sende beni boşa gazlıyon...geleceğimi biliyon...ama artcımı Sultanbeyline sallamam gerekiyor...erken kaçabiliriz...maksat sizleri görmek...:wiinkk:
Ben izin verdim gelebilirsiniz :cherry:
Pınar abla saol walla
Sende olmasan bizi isteyen yok
Baksana Tuğçe ablaya hala eklememiş bizi![]()
Pınar abla saol walla
Sende olmasan bizi isteyen yok
Baksana Tuğçe ablaya hala eklememiş bizi![]()
baskı altında sabahlamalı olarak bulunmaya çalışıcaxz
biz biraz daha erken orda olucaz haberiniz olsun... maç sonrası daha da rahat ederiz...
benim rumelihisarı buluşmam da maçla çakışmıştı bu da bvende anlamıorum..
akşama görüşmek üzere...
Artçı kim merak ettim şimdi :queen::queen:
Semihi aldatırsan çok ayıp yaparsın metehandro efendi :queen:
Bakma sen o listeye.. Asıl liste benim gönlümde deeerrmişimmmm :queen::queen: