[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Msn e çevirmeyelim yine topiği... Yönetim bu konuda çok hassas...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Akşam Efes Pilsen Blues Festivalindeyim.. 23.30 gibi biter 24:00'da orda olurum.. Sabahlamacı ekipten yan çizenler olmasın.. Gece görüşmek üzere..

Not: Yüce İnsan TEFLON'da ortaya çıkıcak bugece.. Masasını ayırın lütfen :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Akşam Efes Pilsen Blues Festivalindeyim.. 23.30 gibi biter 24:00'da orda olurum.. Sabahlamacı ekipten yan çizenler olmasın.. Gece görüşmek üzere..

Not: Yüce İnsan TEFLON'da ortaya çıkıcak bugece.. Masasını ayırın lütfen :mrgreen:

Yan çizme terimi bize uzak kalıyo tencere kardeş :)

Gece görüşürüz :wiinkk:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Yan çizme terimi bize uzak kalıyo tencere kardeş :)

Gece görüşürüz :wiinkk:

Aşkolsun Pınar senin yan çizeceğin aklımın ucundan bile geçmedi , listede bazı oyun bozan arkadaşları gördüm onlar biliyo kendini :queen:

Ayrıca organizasyonda senin imzan var, 3 gün otursam bile kalkıp gidemezsin.. Ne zaman herkes kalkar sen ancak o zaman :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aşkolsun Pınar senin yan çizeceğin aklımın ucundan bile geçmedi , listede bazı oyun bozan arkadaşları gördüm onlar biliyo kendini :queen:

Ayrıca organizasyonda senin imzan var, 3 gün otursam bile kalkıp gidemezsin.. Ne zaman herkes kalkar sen ancak o zaman :p

Hay Allah kendimizi çok ele vermişiz:queen::queen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar merhaba
bende gelmek isterdim buluşmaya ancak
08/12/2007 saat 19:00 da
Fenerbahçe-Galatasaray maçı olması sebebiyle aranıza katılamıyorum

sevgiler iyi eğlenceler tüm dostlarıma

aynı sebeple bende katılamıyorum maça bılet buldum iş çıkışı maça yetışıcem kusura bakmayın bır sonrakıne inşallah

selamlar
tansel
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Biri nargilemi dedi :queen:

Bende gelsem kabul edermisiniz :queen:

Edit:

Arkadaşlar kabul ederseniz inşallah kesin ordayım :)
Ben bi arkadaşımla geleceğim, Saat 6 gibi Nargilem Cafe'de olucaz :)
Saat 7 gibi maçı izleyeceğiz. Saat 8 gibide siz gelirsiniz 2. yarıyı beraber izleriz :p

Benide yazarsanız sevinirim D C R + 1 die :) tabii kabul ederseniz :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biz Kıllıtarkanla saat 22.00 gibi maç bitimi geleceğiz büyük ihtimal...selamlar olsun...sohbetin en zirvede olduğu anda ortama dalıcaz...:cat:

FB-GS maşıyla çakışması bizim suçumuz olmasa gerek...hatun kişiler bunu nası beceriyolar annamıyom...:pale:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Biri nargilemi dedi :queen:

Bende gelsem kabul edermisiniz :queen:

Edit:

Arkadaşlar kabul ederseniz inşallah kesin ordayım :)
Ben bi arkadaşımla geleceğim, Saat 6 gibi Nargilem Cafe'de olucaz :)
Saat 7 gibi maçı izleyeceğiz. Saat 8 gibide siz gelirsiniz 2. yarıyı beraber izleriz :p

Benide yazarsanız sevinirim D C R + 1 die :) tabii kabul ederseniz :cyclopsan
Ben izin verdim gelebilirsiniz :cherry:
biz Kıllıtarkanla saat 22.00 gibi maç bitimi geleceğiz büyük ihtimal...selamlar olsun...sohbetin en zirvede olduğu anda ortama dalıcaz...:cat:

FB-GS maşıyla çakışması bizim suçumuz olmasa gerek...hatun kişiler bunu nası beceriyolar annamıyom...:pale:
Hadi bakalım, söylediğini pek yapmazsın ama görceezzz:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sende beni boşa gazlıyon...geleceğimi biliyon...ama artcımı Sultanbeyline sallamam gerekiyor...erken kaçabiliriz...maksat sizleri görmek...:wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
baskı altında sabahlamalı olarak bulunmaya çalışıcaxz:)
biz biraz daha erken orda olucaz haberiniz olsun... maç sonrası daha da rahat ederiz...

biz Kıllıtarkanla saat 22.00 gibi maç bitimi geleceğiz büyük ihtimal...selamlar olsun...sohbetin en zirvede olduğu anda ortama dalıcaz...:cat:

FB-GS maşıyla çakışması bizim suçumuz olmasa gerek...hatun kişiler bunu nası beceriyolar annamıyom...:pale:

benim rumelihisarı buluşmam da maçla çakışmıştı bu da bvende anlamıorum..
akşama görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Semihi aldatırsan çok ayıp yaparsın metehandro efendi :queen:

Pınar abla saol walla :p
Sende olmasan bizi isteyen yok :p
Baksana Tuğçe ablaya hala eklememiş bizi :p

Bakma sen o listeye.. Asıl liste benim gönlümde deeerrmişimmmm :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
baskı altında sabahlamalı olarak bulunmaya çalışıcaxz:)
biz biraz daha erken orda olucaz haberiniz olsun... maç sonrası daha da rahat ederiz...



benim rumelihisarı buluşmam da maçla çakışmıştı bu da bvende anlamıorum..
akşama görüşmek üzere...

tuce hep böle yapıyon ya...mızıkcısın sen...:p

Artçı kim merak ettim şimdi :queen::queen:

Kıllıtarkan....

Semihi aldatırsan çok ayıp yaparsın metehandro efendi :queen:



Bakma sen o listeye.. Asıl liste benim gönlümde deeerrmişimmmm :queen::queen:


Bende seviyom kendisini...Bonus kafalı Semihim...ama üstüme gelmeyin ha buluşmada...Cem Yılmaz formatı beklemeyin...ben sitede varım...


yaşamın içinde zavallı bir adamım...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
denizcimuzafferle denizci eylemi çıkarmamışsın... Onlar gelemiycek silebilirsin Tuğçeciğim...
desperadost u kafadan sil onun motoru tamirden bi türlü çıkamıyo ne hikmetse..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ŞU BULUŞMALAR cumartesi akşamı için iyi hoş ama benım için uymuyor beahh :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst