[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evet Galatada ağlemciler
arkadaşlar nihayet Galata Der Saadet akşamlarını Çarşambadan Cumaya çekebildik
Bütün Türküye MT den katılımı olan galata akşamları için fazla birşey söylemeye gerek yok :queen:

yer belli


Eğlence belli

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

:queen: :queen: :queen: :cat: :cat: :cat: :queen: :queen: :queen:

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:


Haydi liste
**dostdark
01.delipoyraz
02.cyilmaz+2
03.cuk_o
04.tmrbaykal
05.ccbbdd
06.bruce
07.loft+1
08.locco
09.chopper250
10.intercom
11.noela
12.judas25+1
13.abilginoglu+1
14.karakız
15.cenkmenderes
16.carlitoturco
17.tikky_+1
18.batuhan35
19.albatros_fb
20.albatros brader
21.akalteke
22.gece
23.cuneyt034
24.thewall
25.chopper250+1
26.keyif adamları
27.göksel
28.tamero+1
29.vedat kaya
30.ümmet perkitap
31.luxor+1
32.
33.
34.
:queen:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
anlıyorum ki 1-2 toplantıya katılamadık iş nedeni ile,unutulmuşuz:cyclopsan
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
zaten uyumuyoruz ki sabaha kadar eğleniyoruz
:queen: :queen: :queen:
sızarız bir bankda:queen:
selam dostum.umarım hala soğuk bira bulunur:queen: yok yaw ben iki kadeh rakı içerim:queen: :queen:
ekledinmi benide:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
selam dostum.umarım hala soğuk bira bulunur:queen: yok yaw ben iki kadeh rakı içerim:queen: :queen:
ekledinmi benide:rendeer: :rendeer:
Reha abi erken gel de dışarda oturalım boğaza karşı kadeh tokuştururuz:cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:
dostdark' Alıntı:
Reha abi erken gel de dışarda oturalım boğaza karşı kadeh tokuştururuz:cat:
:cat: :cat: :cat: ihtiyacımız var :cat: :cat: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
:cat:
:cat: :cat: :cat: ihtiyacımız var :cat: :cat: :rendeer:
Reha abi merak etme biz keyifciyiz bizimlen olan herkezinde keyifini yerine getiririz:cat: :rendeer:

bu da benden:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Reha abi merak etme biz keyifciyiz bizimlen olan herkezinde keyifini yerine getiririz:cat: :rendeer:

bu da benden:queen:
oyy oyy:queen::cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
anaaaaaaaaa bu resmi ben çekmiştim dün sucuklar yanmış biraz :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
dostdark' Alıntı:
15qn9.jpg
Köprü altında da isteriz, bekleriz bundan bir tane:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
anaaaaaaaaa bu resmi ben çektiydim dün sucuklar yanmış biraz :queen:
lenn şükrü dün biz tam serseri motorcu olduk:queen: :queen: :queen:


olcan138' Alıntı:
Köprü altında da isteriz, bekleriz bundan bir tane:queen:
bak köprü altı uyar yaparız bir mangal:cat:
medresede yapacaktımda Tamer abi kızdı:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
zaten uyumuyoruz ki sabaha kadar eğleniyoruz
:queen: :queen: :queen:
sızarız bir bankda:queen:

tamam tamam +1 yap beni ben aŞkım aŞkımLa geliyim bare :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
dostdark' Alıntı:
bak köprü altı uyar yaparız bir mangal:cat:
Yiyecek bulduk, içkileri de dışarıdan götürür, Barış'ı ayarlarsak DerSaadet'e rakip seyyar mekan bile açarız ayak üstü:queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
BRUCE' Alıntı:
anlıyorum ki 1-2 toplantıya katılamadık iş nedeni ile,unutulmuşuz:cyclopsan
Ahmet abi,ersen özlettiniz valla...Soner abi +1 yazıver...Hayal götürmediğim zaman bozuk atıyor.En son eyüp toplantısında fırçaladı:queen: Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst