[MT - İstanbul] 28 Haziran 2006 - Galata Der Saadet 3

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimler SAYFA 23 de yayınlanıyor bilgilerinze
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
Shamyl' Alıntı:
ashes'ı tek geçerim:mrgreen: O ne göğüs, o ne göbekti ya rabbiiim:cyclopsan

artık olmuş olgunlaşmış olup iyice dalından toplanma modunda en seksi + ashes :p

canlı heyecanlı ortamın en delisi ve en çok hoplatan zıplatan oynayanlarında kesinlikle + soner + albatros ahmet :rendeer: :p
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi bu arada resimleri küçük boyutlarda koyarsanız daha iyi olur çok yavaş açılıyo site

refreş yapıyorum yarım sat geçiyo aradan buna bi dikkat edersek
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
yokyok bence en iyi dans eden TAMER . :p

valla yenge dayanamadım yanlız bırakmiim dedim oooo
adam :) dağıtmış heryerde oynuyor. :p :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
valla gece çok güzeldi gece sonunda gebzeye conqueror'un(fatih) 600f ile gittim,bi ara 185 yaptım fazla basmadım,ama benim 535'ten sonra bayağı bi değişik tabii....Umarım herkes eğlenmiştir,haftaya çarşamba buluşmak üzere...
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geldi bendeki fotolarrrrrr.Eğlenmişiz ya.:mrgreen:

Şööle tepeden herkesi çekeyim dedim ama ekseriyetle Bruce (Ahmet) üstadıma yoğunlaşmışım galiba.:rendeer:


Sonercim değerli yardımların için çok teşekkür ederim.Arkadaşlarımın hepsi size bayıldılar.İki tanesi ehliyet kursuna yazılmaya karar verdi.Sayenizde.:)


Sol çektim olmamış.:pr:


Sağdan çektim olmamış.Her yer direk.:pr:


Güzel kardeşimiz Şebnem ($ebo) ile saçı olmayan bir o kadar yakışıklıi iki o kadar da karizmatik üstadımız Göksel (along).Göksel, gözlerini kapamana ramak kalmış ama göz kapakların tamamen aşağıya inmeden yakalamışız.:p


Ve brubaker üstat Pelin kardeşimin kollarında buldu huzuru...


Soner gel bakayım sen buraya.Sevgi kelebeğim benim.:mrgreen:


Fatih kardeşimin (soldan üçüncü kırmızı gömlekli) doğum gününü sizlerle birlikte kutlamak harika oldu dostlarım.Zaten aklıma ilk Dersaadet geldi.İyi ki de geldi.Hepiniz harikasınız.Herşey için, bu güzel gece için, dostluğunuz için hepinize tek tek teşekkür ediyorum.Sağlıcakla.İki tekeriniz hep dönsün.:cat:


Minik Not:Kardeşlerim pek yakında gerçekleştireceğimiz Darülaceze ziyareti için desteğinizi bekliyoruz.Bu mutluluk verici olayı birlikte idrak edelim istiyoruz.Eğer siz de istiyorsanız http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Bende oramı buramı acsam yarışmada birinci olurdum ama biz sanat yapıyoruz bu iş oroyı burayı acmakla olmuyo yakında ashesi magazin programlarında görürseniz şaşırmayı:p
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
camadan' Alıntı:
yokyok bence en iyi dans eden TAMER . :p

valla yenge dayanamadım yanlız bırakmiim dedim oooo
adam :) dağıtmış heryerde oynuyor. :p :queen:

Ya hakkaten cem, dün neydi öle yaaa tamer ne bçim oynuodu :queen:

yengeeee, yengemmm tameri sakın üzme hee, seni çok seviyor valla :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: arkadaşlar günaydın ben haalla zıplıyorum yaaaa:queen: :queen:
bu arada sayfa 23 e resimler yüklenmeye devam ediyor:cat:
yafu yine süper eğlendik çarçambadan çarşambaya kesmiyor beni sizleri çok özlüyorum:rendeer:
bu arada MT İzmirede çok selamlar:rendeer: en azından Karakız ın bizimle olması bile çok güzeldi sizleri çok seviyoruzz:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
gecenin en güzel şarkısını hatırlayan varmı ben pilottum hatırlamıyorum federal biraderim sen hatırlıyormusun :)

Ersen ben birazını hatırlıyorum ama bende gerisini hatırlamıyorum
galatada ağlemciler ......... .....:queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Zaten ehliyet yok. Üstüne ruhsat kaybolup. peşindende kılkuyruk bir müşteriyle uğraşınca vede kontrollerin tekrar start aldığını duyunca Dersaadetteki buluşma sakata geldi.

O güzel insanlarla bir arada bulunup çok güzel müzik eşliğinde İstanbulun tadına varmak bir başka bahara kaldı. Tabi bu elim ve vahim durum bendenizi ziyadesiyle üzdü.

Yinede forumdan çok güzel eğlendiğinizi duymak ve görmek gayet mutlu olmama sebep oldu

teşekkürler.......

T.D.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
akalteke' Alıntı:
Zaten ehliyet yok. Üstüne ruhsat kaybolup. peşindende kılkuyruk bir müşteriyle uğraşınca vede kontrollerin tekrar start aldığını duyunca Dersaadetteki buluşma sakata geldi.
T.D.

tamer abi geçmiş olsun ruhsat için
vardır inşallah bir hayr sıkma canını
ehliyetsiz oldugunuda bilmiyordum :bounce: :cyclopsan :p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Zaten ehliyet yok. Üstüne ruhsat kaybolup. peşindende kılkuyruk bir müşteriyle uğraşınca vede kontrollerin tekrar start aldığını duyunca Dersaadetteki buluşma sakata geldi.

O güzel insanlarla bir arada bulunup çok güzel müzik eşliğinde İstanbulun tadına varmak bir başka bahara kaldı. Tabi bu elim ve vahim durum bendenizi ziyadesiyle üzdü.

Yinede forumdan çok güzel eğlendiğinizi duymak ve görmek gayet mutlu olmama sebep oldu

teşekkürler.......

T.D.

abi senin eksikliğini çok hissetik
neyse haftaya çarşamba görüşürüz
sizleri çok özlüyorum 7 gün geçmiyor:pale:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi bu kadar kafa adamı para versen gazeteye ilan yazdırsan inan toplamak cok zor he imkansız demiyorum ama zor, gelen gelmeyen ve topiği okuyan herkeze teşekürler haftaya gelin
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Evet ya Tamer Abi, dün herkes seni sordu bilhassa Sebo ve Along Merak ettiler....Haftaya bekleriz......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DarÜlacezedede GÖrmek İsterİz Sİzlerİ:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
dostdark' Alıntı:
abi senin eksikliğini çok hissetik
neyse haftaya çarşamba görüşürüz
sizleri çok özlüyorum 7 gün geçmiyor:pale:

Yahu kardeş böyle laflar söyleyipte bizi ajite etme sonra şizofreniye bağlıyorum bünyeyi. Gönül karantinalarında közde yürek kavuruyorum. Yetmiyor onikibin devirde 500 km yol yapıp sağa çekip motoru stop etmeden ciğerimi manifolta değdirip feryat figanlarda can çekişiyorum.

Olsun. "motora binip tedavi oluyorum"
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ya resimlere baktım ağzımın suyu aktı.Ne güzel eylenmişssiniz yine.Bu hafta gelemedim ama haftaya kaçırmam.Soner abi coşturmuş yine herkezi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst