Geldi bendeki fotolarrrrrr.Eğlenmişiz ya.:mrgreen:
Şööle tepeden herkesi çekeyim dedim ama ekseriyetle Bruce (Ahmet) üstadıma yoğunlaşmışım galiba.:rendeer:
Sonercim değerli yardımların için çok teşekkür ederim.Arkadaşlarımın hepsi size bayıldılar.İki tanesi ehliyet kursuna yazılmaya karar verdi.Sayenizde.
Sol çektim olmamış.

r:
Sağdan çektim olmamış.Her yer direk.

r:
Güzel kardeşimiz Şebnem ($ebo) ile saçı olmayan bir o kadar yakışıklıi iki o kadar da karizmatik üstadımız Göksel (along).Göksel, gözlerini kapamana ramak kalmış ama göz kapakların tamamen aşağıya inmeden yakalamışız.
Ve brubaker üstat Pelin kardeşimin kollarında buldu huzuru...
Soner gel bakayım sen buraya.Sevgi kelebeğim benim.:mrgreen:
Fatih kardeşimin (soldan üçüncü kırmızı gömlekli) doğum gününü sizlerle birlikte kutlamak harika oldu dostlarım.Zaten aklıma ilk Dersaadet geldi.İyi ki de geldi.Hepiniz harikasınız.Herşey için, bu güzel gece için, dostluğunuz için hepinize tek tek teşekkür ediyorum.Sağlıcakla.İki tekeriniz hep dönsün.:cat:
Minik Not:Kardeşlerim pek yakında gerçekleştireceğimiz Darülaceze ziyareti için desteğinizi bekliyoruz.Bu mutluluk verici olayı birlikte idrak edelim istiyoruz.Eğer siz de istiyorsanız
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928