[MT - İstanbul] 28 Haziran 2006 - Galata Der Saadet 3

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ashes' Alıntı:
ya fedo abi fedo abi abiiiiii beni duymuyormusun benimde elimden tutup kurslara götürsene bende büyüyünce pilot olmak istiyorum abicim nolursun yaaa :)


abi benide yazdır be belki şu yükseklik korkumdan kurtulurum havadayken he nolur be abi hadi gidelim yazdır benide :salut: :rendeer:

aslan abim benim yazdırcan dimi:rendeer: :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
valla ben anlamam uçmaktan falan mesela şöle diyim, pegasus havayollarına ait bir uçağı samanlıktan bile kaldıramam :p

bbccdd küçücük kızları kandırmak için gitaristim diyormuşun sağda solda doğrumu :queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
bbccdd küçücük kızları kandırmak için gitaristim diyormuşun sağda solda doğrumu :queen:[/QUOTE' Alıntı:
evet doğrudur.
ben geçen dikkat ettim de. çalarmış gibi yapıyordu.:cyclopsan
fakat asıl çalan yanındaki yaşlı abi.hem çalıyor hem söylüyor.
barış sadece ellerini ve ağzını oynatıyor.:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
tmrbaykal' Alıntı:
yau camadan gelmiyormuş.
o içerde olmayacağına göre en az 50 japon sığar içeri .:queen:
telaşa gerek yok..


O Caponlar varya zaten ZIP lenmisler öyle geziyorlar Adamlar 4 günde tüm Avrupayi geziyorlar yaww...:queen: bu durumda Camadan gelmezse kesin oraya ZIP lenmis 50 capon sigar bence.....
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
gidiyoruz japonlarda geliyomuş ama onları denize dökücez :mrgreen: sonra onları gebze ye yatıya götüreceğiz
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ashes' Alıntı:
gidiyoruz galatadayız hepberaber eller havaya hadi bakalım :)
federal sende gel akşam beklerim eski dost :)

eski dost, istanbul gece aleminde belli bir yerimiz var, öyle her mekana gitmiyoruz, sağolasın ... keşke bende senin gibi kırsal olsaydım her yere gderdim :queen:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bıkmadınızmı kardeşim ecnebilerden. Zaten altınızda çin motoru var. Herşeyimiz uzak doğu oldu. Eylencede de çinlisini japonununu görürsem kusarım üstlerine yeteeeeeeeeeeeeeeeeer :queen:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bırakın arkadaşlar bu motor işini yaa boş iş bunlar. Unutun motoru filan. Noluyo yani motor oluyada noluyo. Bırakın motor işini gidin araba filan alın mazotlu. Yada morgı. sistemiyle eve meve yazılın mal sahibi olun. Çok malınız varsada gidin tekne filan alın. Minicik şeyin üstüne biniyosunuz iki tane kolu var bu ne yaaa. Bide bunun için sitelere filan üye oluyosunuz. Bayar adamı yaa. 10 yıl önce site mi vardı da toplanıyoduk.
yaa bırakın ya bırak yaa sinirim tepeme çıktı ya.
ya bırak yazma allanı seversen yaa
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ya arkadaşım seni tanımam ama benim evimde var arabamda teknemde sanane istediğime binerim bineceğim şeyi sen mi söyleyeceksin
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALBATROS-FB' Alıntı:
ya arkadaşım seni tanımam ama benim evimde var arabamda teknemde sanane istediğime binerim bineceğim şeyi sen mi söyleyeceksin
Ya bak çok yanlış yapıyosun. Bu işler sakat işler. Bırak bu işeri.
Git fabrika arsası filan al. yada motoru sat parayı bana getir ben onu değerlendirirm bi güzel.
Ya git allanı seversen ya kan beynime sıçradı bu ne yaa.
Noluyo ne motoru bu yaa ne sitesi ya.
Gidin Pancar motoru alın mazotlu bari bi işe yarar su çekersiniz.
Bu motosiklet noluyo yani.
Gidin ata filan binin dağa bayıra verin kendinizi
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALBATROS-FB' Alıntı:
ya arkadaşım seni tanımam ama benim evimde var arabamda teknemde sanane istediğime binerim bineceğim şeyi sen mi söyleyeceksin
Aaaaaaaaah ah işin aslı bende tanıyamıyorum artık kendimi

Muzo' Alıntı:
Soner Yaz bakiim,,,,

azdogdumutlu + 1 de gelecek.....
Yazan yerleri ağrıyo sonerin :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ulen gelecem dağıtcam o caponları varya geçte olsa gelecem onlara antini kuntini san yapçam hepsini kiaaaaaa hayyyyytt zaaarrrrt zooorrrtttt :qeeen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Camadan senden cacık olmaz japonlarda anladı şimdi tlf actılar sana selam söylediler

ilk baştaki benim manita asılanı yakarım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu JAPON mevzusu daha ne kadar sürecek :pr:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
67
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
bakın bu uzakdoğulular geliyor :) (japan)
femalefans235gn.jpg
YA SURATLARINDA MEYYYMENETT YOK ŞUNLARIN. YA BIRAKIN ŞU ŞEBEKLERİ YAA
 

fly

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın dostum. Katılıyorum sana. Bu site de ne yaa ne motosikletinden bahsediyosunuz. Bak bende sinirlendim şimdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst