- Katılım
- 18 Haz 2005
- Mesajlar
- 432
ashes' Alıntı:ya fedo abi fedo abi abiiiiii beni duymuyormusun benimde elimden tutup kurslara götürsene bende büyüyünce pilot olmak istiyorum abicim nolursun yaaa![]()
abi benide yazdır be belki şu yükseklik korkumdan kurtulurum havadayken he nolur be abi hadi gidelim yazdır benide :salut: :rendeer:
aslan abim benim yazdırcan dimi:rendeer: :queen: