walla gerçek . çekiliş var ufak bşy ama olsun minicik bi hatıra
helal olsun valla..
asıl hediyelik olan sensin.. sana verilmeli hediye :rendeer:
organizasyon böyle olur işte. :cat:
ayrıca tahmin yapma imkanım war mısiteye uygun,tarz ..
![]()
ykarda yapılmış zatenn.. söylemiycem maket olduğunuaçınca sürpriz olur..
ama gerçekten harika bi insansın.. oturduğum yerde ayakta alkışlıyorum..::haapppy:::coool::::152::
![]()
busra_bjk organizyon icin sarf ettigin emeklerden oturu tesekkurler...orda olmaya calisacagim!
grup toplaşmasından çok çeken biri olarak söyleyebilirim ki .. eğer bu org. güzel geçerse ve büşra'nın aklına uyarsakfeci etkinlikler bizi bekliyo :cat:
ne demek biy yapmadım ki keşke biraz daha zaman ve vaktim olsaydı farklı düşünürdüm....ilk ve son organizasyon demiştim bi ara...ama sanırım öle olmucak gbi yarın görcez
daha ne fikirler gelio aklıma
ilk ve son organizasyon demiştin sewinmiştikneyse yarın görelim bakalım :rendeer:
bak bak bak aramızda hainler var