[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
19:04 'e yetişirmiyim bilemem ama belki bende benim tırtılla katılabilirim arkadaşlar.Malum iş çıkışı ayrıca karşıdan geleceğim.İyi geceler...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
19:04 'e yetişirmiyim bilemem ama belki bende benim tırtılla katılabilirim arkadaşlar.Malum iş çıkışı ayrıca karşıdan geleceğim.İyi geceler...

iletişim numarası var sorun yapma...katılmanı isteriz...

evt büyük gün de geldi. bakalım ne olcak kih kih kih


vıyyy lolii de geliyo , kesin kan çıkıcak kesin......!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iletişim numarası var sorun yapma...katılmanı isteriz...

evt büyük gün de geldi. bakalım ne olcak kih kih kih


vıyyy lolii de geliyo , kesin kan çıkıcak kesin......!!!


::evil:: ben gelirimde kan çıkmazmı bee
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.



hım çok geçmiş olsun derkunt abi..
muhakkak gelinki bizlerde olalım işe gitmeyelimm :cherry:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.

Çok geçmiş olsun, bulaşsın daha ii olur bidaha ki hastalığa bağışıklık sistemimiz hazırlanmış olur :D çocuklara biri kızamık oldumu herkese bulaştıttırırlar ya o hesap :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Zaman makinesine bindim ve bugün olacakları gördüm.
Bir kalabalik guruh REXX sokaklarinda bir o yanna bir bu yanna. :p

Aksam bazi unutkanlarin bileti kesilecek! :pr:

:):):)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.

Güüünnaayyyddııınn herkeseee :rendeer: Abicim geçmiş olsun :rendeer: Mikrop mikroba bişii yapmaz hem merak etme bizi sen :p
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaman makinesine bindim ve bugün olacakları gördüm.
Bir kalabalik guruh REXX sokaklarinda bir o yanna bir bu yanna. :p

Aksam bazi unutkanlarin bileti kesilecek! :pr:

:):):)


katılıyorum arkadaşım:cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.


Derkunt Abi gecmis olsun. Sen grip olmussun, ben valla seleye cok afedersin p*pom deydi deyeli kronik nezleyim. :) Hapsirik yarismasinda rakipsizim diyebilirim. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
----------------------------------

KONU DISI: Unsal imzanda yazili cumle cok hosuma gitti. Hakkaten de bu isin bir okulu ekolu yok.

Saygilar...
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.


evet ünsal bende avrupa yakasından gelicem beşiktaşdan vapura binip kadıköy iskelede karşılanıcam :cherry:

Hepiniz kırmızı şapka takın, beyaz pantolon giyin, ancak öyle tanıyabiliriz :p


ene bu havada giyilirmi onlar bee deeet ama benim endamım yeter beee bernacım yanee lütfen:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst