19:04 'e yetişirmiyim bilemem ama belki bende benim tırtılla katılabilirim arkadaşlar.Malum iş çıkışı ayrıca karşıdan geleceğim.İyi geceler...
iletişim numarası var sorun yapma...katılmanı isteriz...
evt büyük gün de geldi. bakalım ne olcak kih kih kih
vıyyy lolii de geliyo , kesin kan çıkıcak kesin......!!!
::evil:: ben gelirimde kan çıkmazmı bee
bak arkadaşım sataşma istersen cidden hoş olmuo![]()
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.
tlü lü lü lü lü :queen: leyy leyy daheyy![]()
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.
Zaman makinesine bindim ve bugün olacakları gördüm.
Bir kalabalik guruh REXX sokaklarinda bir o yanna bir bu yanna.
Aksam bazi unutkanlarin bileti kesilecek!r:
![]()
Ben çok kötü grip oldum. O nedenle gelemicem demicem. Genede gelicem ama az kalırım sizlere mikrop bulaştırmak istemem.
beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.
kadıköyü de mi bilmiyosunbazı arkadaşları iskeleden alıcas sanırım. kadıköye gel seni de alırız
evet beni meselaa:wiinkk:
beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.
Hepiniz kırmızı şapka takın, beyaz pantolon giyin, ancak öyle tanıyabiliriz![]()