Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağın kokusu kalite kalite die mi süzülüo...ben bunu bi bar tavsiye ederken yapmıştım...arka söledim şurası süper çok kaliteli diye o dediki nerden biliyosun kaliteli olduğunu önünden geçtim müzik sesi kalite kalite dieydi dedm![]()
tamam kötüydü ama yerinde kmkti
bide tam anlatamadım
parçalıcam ben arakadaşı gelsin o bi......
:queen::queen:amane ben kaçıyom o saman hiii parçalıcakmış beni yaaaa delüüü:salut: