[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
25.07.2008 Cuma Saat: 19:00 da Reks sinemasının önünde olucam inşallah. Ama geçkalırsam tam adres neresi bu Arka Odanın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
25.07.2008 Cuma Saat: 19:00 da Reks sinemasının önünde olucam inşallah. Ama geçkalırsam tam adres neresi bu Arka Odanın



aynen..
tam saatinde rexx önünde sızan kolpa emoların :) bitişiğinde bulabilirsiniz beni :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
25.07.2008 Cuma Saat: 19:00 da Reks sinemasının önünde olucam inşallah. Ama geçkalırsam tam adres neresi bu Arka Odanın

kadife barı geçince eski bina gibi yer var onun tam yanı..ama rex önünde oluruz o saatte ve birz da bekleriz tabi...arka oda neresi deyin söylerler...tahta kapılı yer
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bizde ark.la kesin geliyoruz eğer bişi olmazsa...Adresi bilen birisi tel no.su yazsada bulamayan ark.lar arayıp sorabilse güzel olurdu dimiiii bu kadar kasılmazdı kimse yada bi kroki temsili harita falan hoş olurdu.

Zamanında orda olmaya çalışıcam ark.la birlikte 2 tane cbr 125 iz biz 1.95 im motorun üstünde elektrik direği hissi veriyorum üstümde beyaz bişi var bakınırken görürseniz atlayın önüme motosiklet.net tenim ben deyin birbirimizi bulalım:)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bu buluşma için özel hat alacağım noyu yazarım buraya 0535 600 58 42 arkdşlar buluşma detayları için vb buluşma günüde gelen herkes arayabilir

bu nodan ulaşabilirsiniz şimdi de

katılanlar telle hber versin,liste yapıyrum sonra sap sap beklememek için
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
Ben arıyorum seni büşra :D arkadaşlar herkes net geliceğini haber versin bak gelicem deyipte gelmeyen olursa motorumla döverim :p cuma 19:04 sularında bekliyor oluceğiz.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben arıyorum şimdi seni Büşra gelemeyeceğimi telden bildiririm :p :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
sorumluluğunu bilen arkaşlar olması güzel :)

ulaşmak için : 0535 600 58 42
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben geliyorum lakin 19:04'e yetisemem. Daha gec gelip size mekanda katilacagim.

Arkadaslar kesin gelecekler arayip Busra'ya telden ( 0535 600 58 42 ) haber versin. Diger bazi bulusmalarda oldugu gibi geliyoruz diyip yeller estirmeyin. :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bekleriz tabi


0535 600 58 42 bilginize
eyvah gökhanda geliyo yandık desene
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
illa motr mu oması gerek öyle de atla gel alala sankçi çok uzak altrafı 1 saat :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büşra beni de yaz listeye..ben de varım..kontür masrafı çıkarma şimdi :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selamlar bende gelmek istiyorum ,yalnız ben oraları pek bilmiyorum kadıköy vapur iskelesi önünde olurum yarın 7 de ,beni bi arkadaş alırsa gelirim.
6 da işten çıkıyorum avrupa tarafından gelecem.Slm/Syg.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
selamlar bende gelmek istiyorum ,yalnız ben oraları pek bilmiyorum kadıköy vapur iskelesi önünde olurum yarın 7 de ,beni bi arkadaş alırsa gelirim.
6 da işten çıkıyorum avrupa tarafından gelecem.Slm/Syg.

sen teli kaydet hallederiz...

bekleriz tabi


0535 600 58 42 bilginize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst