[MT İSTANBUL] 23 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu sefer cumartesi olsun buluşma yani cumartesi allahın günü deilmi bu cuma ısrarı nie :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Yenı daha efe, bu hafta avcılar yapalım ama baslık acmaya gerek varmı siz karar verin:)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
allahdan mani çıkmassa gelebilerim eyer yengen vizesi olursa şimdiii çekmecemi avcılarmı?
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
36
firefox ta nedense 4. sayfada takılı kaldı 5.sayfanın msjları göremiyorum sabahtan beri.. :sunny:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
@yoknikmik abi o banada olmuştu tvs sayfasında 346 yı gösteriyordu ısrarla :cherry: sonra düzeldi ama :) Bu arada buluşmaya kesin gelirim diyemiyorum :pale:

@halepli abi büyük ihtimal büyükçekmece ama avcılarda olabilir duruma göre face den mesaj atar mhmt :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
çekmece yolları daştan bu aralar.Avcılar yapalım avcılar bakırköy tarafından gelecek olanlar o yolu çekmesin ama başlık açılmamış onaylanırmı şimdi açsam?
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Sen ac ben tarıf bılmiyorum hakan abiyle idare ederiz grubu, zaten katılım az olur
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
listeye benide yazın bu arada mehmet yarın bakıma gidicem sende 2000kmlere yakınsan beraber gidelim :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bende o civarlardayım istanbulu bu yıl kazandım en kısa motor alıp sizlere katılmak dileğiyle diyorum iyi eğlenceler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst