kafamı bozma ferni.doldururum damperi gelirim.:bounce:ferni' Alıntı:inanmayın,locco katharsis zamanı da aynını yaptı ama nerdeee.....![]()
ferni' Alıntı:hadi bakalım yıkıcaz galatayı gene, fırıldak da var ama, gece bogaza atar kurtuluruz!nasılsa ayagı sakat yuzemez de... hehehhehe:cherry:
saka bi yana vedatın ayak hala iyileşmiş durumda diil arkadaslar, bu adamın dinlemesi gerekiyo inatla izin vermeyip calıştırıyorlar,
ailecek basalım mı iş yerini görsünler kardeşlik neymiş? nasılsa her biraraya geldiimiz yer yıkılıyo, patlıyo...:queen: :queen: :queen:
CANGO' Alıntı:barış'ım yine döktürmüşsün! motovirüs olayı olmaz inşallah. seni seviyorum kardeşim, sen nerde ben orda...