[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
hahahaha abi topluca süpersiniz yahu, hatta biz süperiz:queen:

abi saol ya, süpersin:cat: millet aylarca beklio randevu için ondan, heke bu zamanda, nasıl oldu kopardın:p , tabi vedat ödiyecek ücretini, bari hızlı kilo vermiim de sık sık uzun süre gidiim, kapak olsun bizim fırıldaga...:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Hadi bakiim hadii herkes kendi işine baksın Ben senin alanına giriyormuyum.?:bounce: girmiyorum eeee senin ne işin var benim kulvarda. üstüne üstlükte hiç fena yazmamışssın ha..".:rendeer:

"kimse gülmese bile ben gülerdim"


(yer bilgisine gelince ben hala "ÇİLİNGOZ" derim

::utangac: ::blushani abi özür yaaaaa elimden kaçtı
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Hadi bakiim hadii herkes kendi işine baksın Ben senin alanına giriyormuyum.?:bounce: girmiyorum eeee senin ne işin var benim kulvarda. üstüne üstlükte hiç fena yazmamışssın ha..".:rendeer:

"kimse gülmese bile ben gülerdim"


(yer bilgisine gelince ben hala "ÇİLİNGOZ" derim
evet bende oyumu çilingoz den kullanıyorum hem yakın hemde güzel valla
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Adama şapkayi Ters Giydirirler

ferni' Alıntı:
hahahaha abi topluca süpersiniz yahu, hatta biz süperiz:queen:

abi saol ya, süpersin:cat: millet aylarca beklio randevu için ondan, heke bu zamanda, nasıl oldu kopardın:p , tabi vedat ödiyecek ücretini, bari hızlı kilo vermiim de sık sık uzun süre gidiim, kapak olsun bizim fırıldaga...:queen: :queen: :queen:
Bak şimdi seni ben kuşana götüreceğim benim eski dostum o parasını vedattan alıcaz kuşandan cıktıktan sonra doğru bir restoranta tıka basa yiyeceğiz yine para isteyip birdaha diyetisyene bu böyle dvam edeck daha ki parası bitinceye kadar sonra belki bi daha bu konuyu acmaz hata derki 100 kg olabilirsin ben razıyım:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
evet bende oyumu çilingoz den kullanıyorum hem yakın hemde güzel valla
ersen bende resimlere baktım güzel yer ama komitenin gidip denetlemesi lazım
wc duş yatak .....
haydiyin arkadaşlar başka yer bulan var mı:wiinkk:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
abi süper fikir, hem yiyiycez bol bol, hem kilo vercez falandı derken vedat yola gelcek hahahahaha:queen:

arkadaslar çilingöz gercekten guzel ama orada cadırdan baska secenek yok galiba? kastro ve kıyıkoy de dusunulebilir mevkiler! bunun yanında iğneada da süper, giderken yolda cok tatlı virajlar var-race kullanan arkadaslara ve racingscooter sahiplerine duyurulur!:cherry: -ama biraz uzak kacıyor! bunun yanında ağvada on numara yerler oldugunu biliyorum, polonezkoy baska bir ihtimal daha olabilir. yine silivri tarafına hatta semizkum'a gidilebilir-tabi bizi tekrar alırlarsa:silent: -, tekirdag yeniçiftlik kumbağ tarafları da düşünülebilecek yerler, bir de bir arkadasımız arabalı vapurla gidilebilincek bir mekandan bahsetmişti hatırlamıyorum ama o tarz ada vs turu bir yerlere de gidilebilir. tabi ben bu konuda bugun pek bir calışma yapamıyorum, işten cok az bulduğum vakitlerde ancak foruma bi iki sey yazabiliyorum, egerki yarın yogun olmazsam bakmaya calısırım, ama uygun olan arkadaslar bu alternatifleri bi arastırabilir mi?:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ne oyu oğlum partiyemi yazılıyoruz tamam bende millet vekili olcam tamam ya siz beni başbakan yapın bende dostdarkı bakan olarak atyacağım ama ne bakanı şaşırdım kaldım:silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
beni de yaz... geliyorum.. canım nargile çektii boğaza karşı fokurdatmak gerek...:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abilerim Ablalarim

öbür Gezi Topiğinde Belirtim Ellermle Yetiştirdiğim Bir Kamp Kaybettim Bulanlarin Insaniyet Namina Keyif Adamlarina Bildirmesi Arz Olunur Kamp Bulun Lennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Hemde Yeriniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
DARKDIAMOND' Alıntı:
Davete icazet etmemek misafirliğe sığmaz.Orada olucam "camadan" arkadaşım

gel abicim gel

soner, abi ekle listeye DARKDIAMOND'u da

Kartal23' Alıntı:
beni de yaz... geliyorum.. canım nargile çektii boğaza karşı fokurdatmak gerek...

biz öyle kötü şeyler kullanmıyoruz :queen: ama gel sende oynarız senlede rock'n roll yaparız.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar
az önce yanımda mkmemory arkadaşımız vardı hani çorludan göbek rakısı getiren
sağolsun ziyaretime geldi herkeze selamı var:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
aleyküm selam ama tekirdağ göbek çayı deseydin yaw :p

2. kamp için göbek çaylarını ayarladık:queen: :queen: :queen:

evet ya arkadaşlar ben biraz yoğunum şu araştırmaları müsayit olan arkadaşlar yapsında yağrın ortak bir karar verelim
aksi taktirde semizkum derim onagöre:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
e bu sefer kalırlar heralde mkmemory ve yenge

ikna edebildinmi...

banada yaz göbek çayından
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
walla tekrar bizi orya alırlarsa semizkum bana gayet de uyar:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
e bu sefer kalırlar heralde mkmemory ve yenge

ikna edebildinmi...

banada yaz göbek çayından

ok abi sanada göbek çayı getirtirim ama sende ev yapımı üzüm şurubu getir
:queen: çayıda şuruba katalımmı vay vayyy:queen:

camadan' Alıntı:
banada uyar uymasınada fakat sahilde mangal olayı olmaması sakat oldu

yaparız abi kampıda yakarız romayıda mangalıdaaaaaaa
KEYİF ADAMLARI
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ev yapımı üzüm şurubundan evde yok ancak erkutun dayısına uğramak lazım onlarda teeee keşan da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst