[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
camadan' Alıntı:
olum ashes nedir bu dishy nin çektikleri al getirde mutlu olsun zavallım

+10000000000000000000000000 :queen:

yalnız ben biraz daha devam edersem Ersen tamamen vazgeçicek :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
Ya Ashes bak sitede biryğının yenge olduk biz.
+1 gözmü çıkarır.
Yani bir yol bulamadınmı dishy'yi getirecek...
Cıkcıkcık
Yengeler hadiii elleri göreyim:wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tweetys' Alıntı:
Ya Ashes bak sitede biryğının yenge olduk biz.
+1 gözmü çıkarır.
Yani bir yol bulamadınmı dishy'yi getirecek...
Cıkcıkcık
Yengeler hadiii elleri göreyim:wiinkk:

:cyclopsan annaa ayaklanma var:cyclopsan :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tweetys' Alıntı:
Ya Ashes bak sitede biryğının yenge olduk biz.
+1 gözmü çıkarır.
Yani bir yol bulamadınmı dishy'yi getirecek...
Cıkcıkcık
Yengeler hadiii elleri göreyim:wiinkk:

beeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :queen: :queen:
en deli yengeeeeeeeee :queen: hahahahaaaa :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ashes seni tanıdım çok güzel bi arkadaşımızsın.Yengeyide getir onunlada tanışalım.Benim hatunada arkadaşlık eder...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakın olsa zaten yanımda olur ben zevkten içki içmiyorum artık kavuşamadım ya kederden içiyrum hayyyyyttttt ulan içerim kardeşim rakıda içerim şarapta itiraz duyamadım :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Ashes seni tanıdım çok güzel bi arkadaşımızsın.Yengeyide getir onunlada tanışalım.Benim hatunada arkadaşlık eder...
ersen alırda mesafe sorun oluyor :salut:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
dostdark' Alıntı:
ersen alırda mesafe sorun oluyor :salut:

madem dert mesafe
birgünde dishy için ona yakın biryerlere gideriz ki oda gelebilsin...

ama ben bu mesafe ve dertten içiyorum kısmını yemem....
bilmiyorum valla !!!

Çözüm yaratın...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
ashes' Alıntı:
yakın olsa zaten yanımda olur ben zevkten içki içmiyorum artık kavuşamadım ya kederden içiyrum hayyyyyttttt ulan içerim kardeşim rakıda içerim şarapta itiraz duyamadım :)
:)
valla konuyu değiştirmeye çalışma hiç
şimdi toplantıya gireceğim,dishyyi :rendeer: yalnız bırakıyorum...
amaaaaa
:):)
Umarım bir çözüm bulmuş olursun...:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
hadı bakalım az kaldı az oltaları yemleri bezelyeleri cileleri ayarlayın sonro onu unttum o sende varmı dıye kimse kimseye sormasın ashes oltaya basma misine karışmasın karşı kıyıda inci kefalleri var incileri dökülmesin ALBATROS
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
biz biz,
hadi bakalım yüzleriniz hep gülsün, bolca eğlenin.
ayrıca izmir ede bekliyoruz.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tweetys' Alıntı:
madem dert mesafe
birgünde dishy için ona yakın biryerlere gideriz ki oda gelebilsin...

ama ben bu mesafe ve dertten içiyorum kısmını yemem....
bilmiyorum valla !!!

Çözüm yaratın...

oldu dostdark 3 ü antalyada yapalım:queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
ashes' Alıntı:
yakın olsa zaten yanımda olur ben zevkten içki içmiyorum artık kavuşamadım ya kederden içiyrum hayyyyyttttt ulan içerim kardeşim rakıda içerim şarapta itiraz duyamadım :)
Valla üzüldüm bak şimdi ersen.Yarın tüm sevipte kavuşamayanlar için bi şarkı istiycem barıştan.(Götür beni gittiğin yere)Bu arada barış küçük emrahtan çalıyor mu ya:silent: İstek boşa gitmesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam yer varsa benide yaz. Ama birileriyle buluşup gitmem lazım yoksa tek başıma çıkartamam
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
kuvva' Alıntı:
biz biz,
hadi bakalım yüzleriniz hep gülsün, bolca eğlenin.
ayrıca izmir ede bekliyoruz.

:rendeer: izmire selamlar:rendeer:
biz zaten hep biziz:cat: :rendeer:
hızımızı aldık artık izmirede geliriz bir soğuk çayınızı içmeye
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
anaa bu ne beyaaa..
bi bırakıp gittik sayfalar dolmuş taşmış..
şimdi kim okuyacak da dedikoduları ögrenecek yaaaa...:pr:
böyle giderse biz kitap yazıcaz galibaaa..:bounce:
albatros-FB abi bende para cok yeterki siz yeyin afiyet olsun..:rendeer:
abi o spor salonunu satın alır sana öyle bi program veririrmki hormonu felan farkılı yerler gelişir ona göreee:pl:
ferni naparsan yap 80 altı üstü olmazzz....:queen: :rendeer: :wiinkk:

gezi mezi millet şair olmuş beyaaa..
ona öyle demezlerrr..
peynir ekmek yemezlerrr..
bende ortalığı karıştırmassam..
banada mikser demezlerrr...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
sahinhakan04' Alıntı:
Hocam yer varsa benide yaz. Ama birileriyle buluşup gitmem lazım yoksa tek başıma çıkartamam

:cat: ok yazıyorum
birilerinle buluşup gelirsen güzel olur
ama buluşamazsan yer çok kolay galata köprüsünün karaköy rıhtım tarafında ilk mekan zaten ben 19.00 orada olacağım:cat:
köprü yıkılacakkkkkkkkkkkk:queen: :cat: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst