[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
intercom' Alıntı:
beni yazmayin !!! ben gelmeeem!!! ne isim var orda? buzz gibi bira, güzel muhebetler, harika bir müzik, indirimli fiatlar... ? yok abi yazmayin beni.....


Yaw Intercomcum, Ingiliz usulü Buz gibi Cay var, bi Ögrenemedin yaa....

Sonercim,

yaz bakiim Arkadasi altada Noela yengeyi, gerikirse sürükleyip getiririm....:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
gizli kameramı aldım geliyom..:bounce:
gene erken kalkabilirim...:salut:
sizde rahat rahat oynayın..:pr:
ne fırıldak erken mi kalkıcaksın bu sefer kalkamazsın ne yazıkki saat 12 kadar oturcan şansın yok :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
selam arkadaşlar ben de gelmek isterim kabul ederseniz işyerim yakın o mekana çıkışta gelirim ama motorla gelirsem içemem şimdiden söyliim:)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet biraderler bucmak ve donniedarko sizleride listede görmek isteriz sonrada galatada :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
donniedarko' Alıntı:
selam arkadaşlar ben de gelmek isterim kabul ederseniz işyerim yakın o mekana çıkışta gelirim ama motorla gelirsem içemem şimdiden söyliim:)
gel tabiki sormaya ne hacet GELİYORUM DE yeter..:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
donniedarko' Alıntı:
selam arkadaşlar ben de gelmek isterim kabul ederseniz işyerim yakın o mekana çıkışta gelirim ama motorla gelirsem içemem şimdiden söyliim

gel kardeş gel zaten çay içeceğiz
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
dostdark' Alıntı:
evettt boğa takımı neredeeeeeeeeeee:queen:
slwer sadobey
tümer
emrahhh
loooooo MT hadiyin köprü yıkmaya

abı hafta ıcı zor ama elımızden gelenı yapıcaz gelmek ıcın :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
çay içeceksek tamam ben de kendimi listede görmek isterim :mrgreen: ekstradan iş yüklemezlerse çıkışta ordayım arkadaşlar en azınan tanışmış oluruz görüşmek üzere
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes, alper_tim, brubaker1, camadan, civciv, cuk_o, donniedarko, intercom, ledo, obkavi, Peril, Slwer, tunoka, tweetys, vedat kaya

burda gördügüm vede listede olmayanları tek tek kendilerini yazdırmalarını bekliyorum :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
vedat şu imzanı düzelt

bi bakıp gidenlerden olabilirlermi acaba?

tweety' Alıntı:
tatiliniz yarıda keserseniz karışmam.
iki zilli...
bilmem valla..

ben yerim o iki zilliyi çıldırtırım :p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
eveeetttttttttttt kader nerde kader her göbek atma olayından sonra yazıyor yok ben olsaydım da filan:queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
ashes' Alıntı:
ashes, alper_tim, brubaker1, camadan, civciv, cuk_o, donniedarko, intercom, ledo, obkavi, Peril, Slwer, tunoka, tweetys, vedat kaya

burda gördügüm vede listede olmayanları tek tek kendilerini yazdırmalarını bekliyorum :)


eeee ben listeye beni dahil edin demiştim zati...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
tweetys' Alıntı:
eeee ben listeye beni dahil edin demiştim zati...


varsin ya zati :) , Su Leventi kandir Noela ile beraber, cayma Pozisiyonlarina giriyor.....


Soner,

ekleyiver onlari da.....
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
imzamı değiştirmem abi..:)
ayrancıların keyif sürmesi yasakmı...:silent:
boynumuz bükükmü kalsın..:pr: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst