[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
alper canım kardeşim fotoları ne zaman yükliycen yaaa ne kadar bekleyeilm yada ben yatim bi saat söle kalkim öle bakim resimlere hadi be kardeşim:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw yükle yükle bitmio amma çok çekmiş erhan yaaa
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Yaa aradan bi gün geçince insan yazıcak bişiy arıyo bulamıyo :mrgreen:
Gelen geldikleri gelmeyenlere gelmedikleri için çok çok teşekkürler :)
En çok keyif aldığım buluşmalardan biri daha gerçekleşmiş oldu :)
Erdinç tüm akşam çalıştı, kuzu hem çalıştı hem homurdandı :p, jesse yedi içti yattı :), M inn sağolsun buluşmadan önce benim jantları bi güzel parlattı :mrgreen:

Hadi bi daha yapalım :)

bi daha yıkamıyorum senin canavarı :pr::pr: yıkadık temizledik emin kendi gibi iki tane daireyi temizleyince kahraman oldu :queen::queen::queen::cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bulanık olan resimleri erhan çekmiş söliim:mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
afiyet şeker olsun fakat bizim mangal partilerinde olan ve sizde eksik olan birşey var sanki değilmi JESSE :queen:

O ilaç kutusu ne işe yarıyor :queen::queen: ayrıca mangalda ne işi var :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmir mt mangal buluşması değil o ((((((((((:) izmir mt çogalıyor olacak aslında :queen::queen::queen:

Aman allahım yoksa Ayşenin dediğine mi geldiler? 3 çocuk yapın felan :queen: Biri uyarsın eyvah eyvah :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mtnisanmaltepe24gk5.jpg
[/URL][/IMG]


Elimde gördüğünüz bıçak Ümmet Abi'nin gezilerinde geyik avlarken kullandığı bıçaktır.
baran pek duyan olmadı sen istersen tv de reklam ver ha nedersin
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bi daha yıkamıyorum senin canavarı :pr::pr: yıkadık temizledik emin kendi gibi iki tane daireyi temizleyince kahraman oldu :queen::queen::queen::cherry:
Yok kanka ben onu teşhir ettim yani "çalış, köle!!" şeklinde bir serzenişte bulundum.. Seni ifşa etmem doğru olmazdı şimdi :mrgreen:
aman sakın kalıbını malıbını basma sonra fabrikasyona geçer seri üretimle çoğalırsın uğraşamam senle, şimdiki halin yetiyo zaten :mrgreen:
Bu senin esprin olamaz ama yaa.. Sen kalitesiz yapardın genelde esprileri :p
pınarr sen calıştıgın gunleri sole biz bulent abiyle uygun bi tarih secelim smd:p
Sen yol çizgilerini bile seçemezsin, otur oturduğun yerde..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst