[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
Yaa aradan bi gün geçince insan yazıcak bişiy arıyo bulamıyo :mrgreen:
Gelen geldikleri gelmeyenlere gelmedikleri için çok çok teşekkürler :)
En çok keyif aldığım buluşmalardan biri daha gerçekleşmiş oldu :)
Erdinç tüm akşam çalıştı, kuzu hem çalıştı hem homurdandı :p, jesse yedi içti yattı :), M inn sağolsun buluşmadan önce benim jantları bi güzel parlattı :mrgreen:

Hadi bi daha yapalım :)

gerçektende çok güzel bir organizasyodu.:cat::cat::cat:
bencede en az üçkere daha gerçekleştirilmesi gerekir.:p:p
erdinç kolları sıva şimdiden :queen::queen:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
mtnisanmaltepe24gk5.jpg
[/URL][/IMG]


Elimde gördüğünüz bıçak Ümmet Abi'nin gezilerinde geyik avlarken kullandığı bıçaktır.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
abicim bizim çocuklar 10 numara ya valla can onlar can hayatımın etini yedim yemin ederim yetmedi bide eve küçükdesperadosta getirdim bereketliydi valla elleriyle beslediler bizi allah (cc)razı olsun kardeşlerim elleinize sağlık iyiki varsınız...yalnız muzo ya ne güldüm sen buluşmayı bugün zannet git sahile anaa bide erhanı aamış ehueheuehu allah senin varya muzom çok öptüm kardeşim canım benim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abicim bizim çocuklar 10 numara ya valla can onlar can hayatımın etini yedim yemin ederim yetmedi bide eve küçükdesperadosta getirdim bereketliydi valla elleriyle beslediler bizi allah (cc)razı olsun kardeşlerim elleinize sağlık iyiki varsınız...yalnız muzo ya ne güldüm sen buluşmayı bugün zannet git sahile anaa bide erhanı aamış ehueheuehu allah senin varya muzom çok öptüm kardeşim canım benim:)

abi nedemek sende bizim canımıssın afiyet olsun ufaklıgada afiyet olsun oda senin gibi güzel sesli olurda bizden sonraki nesillere şarkılar soyler .. seviyoruz abi seni :cat::cat::cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
abi nedemek sende bizim canımıssın afiyet olsun ufaklıgada afiyet olsun oda senin gibi güzel sesli olurda bizden sonraki nesillere şarkılar soyler .. seviyoruz abi seni :cat::cat::cat:
canım kardeşlerim ya :)rabbim kazadan beladan uzak tutsun hepinizi hep böyle sağlıklı bir arada olalım inşallah sağolun çok öpüyorum hekezi çok güzel bir gündü yemin ederim bir dahaki sefere gitarıda getireceğim söz :)ne isterseniz çalacağım:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
canım kardeşlerim ya :)rabbim kazadan beladan uzak tutsun hepinizi hep böyle sağlıklı bir arada olalım inşallah sağolun çok öpüyorum hekezi çok güzel bir gündü yemin ederim bir dahaki sefere gitarıda getireceğim söz :)ne isterseniz çalacağım:)

Bu sözünü unutma gitarsız gelmiyeceksiniz . Mangal partisinde bahsettigim yazıyı koydum siteye yorumlarınızı beklyorum http://www.motosiklet.net/forum/mot...ile-motosiklet-siniflari-karsilastirmasi.html
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok güzel bir mangal buluşmasıydı hepiniz sağolun varolun arkadaşlar :rendeer:
emin ve ismaili baya bi bekledik arkadaşlarımızı teprik ediyorum burdan 70 km hızla giderken bizi kaybettiler :farao: nası becerdilerse artık
normal aslında emün kardeşim sağa sola bakınarak sürüyodu motoru herhalde:queen:
yeni tanıştığım kişilerde oldu güzeldi herşey
bugün gün içinde bendeki resimleri yüklemeye başlıyacağım umarım izmirli dostlarımız çatlamazlar:p:p
ben fuarda onlara sölemiştim yaz gelio biz coşarız diye ama inandıramadık demek ki topic içinde okuduğum yazılarda gene küçümsemişler bizi kendilerine yakında yapacağımız yuvacık gezisinden bahsedeyim biraz ama en iyisi yuvacık gezisini yaptıktan sora resimlerle cevap verelim:queen:
katılan katılamayan tüm MT dostlarıma teşekkürler harika bi gece yaşattınız sağolun
bu arada dünkü etkinlikle beraber yaklaşık 120 resim var bunları yüklemem biraz zaman alıcak az sora resimler geliyor bekleyin canlarımmm benimmm:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
çok güzel bir mangal buluşmasıydı hepiniz sağolun varolun arkadaşlar :rendeer:
emin ve ismaili baya bi bekledik arkadaşlarımızı teprik ediyorum burdan 70 km hızla giderken bizi kaybettiler :farao: nası becerdilerse artık
normal aslında emün kardeşim sağa sola bakınarak sürüyodu motoru herhalde:queen:
yeni tanıştığım kişilerde oldu güzeldi herşey
bugün gün içinde bendeki resimleri yüklemeye başlıyacağım umarım izmirli dostlarımız çatlamazlar:p:p
ben fuarda onlara sölemiştim yaz gelio biz coşarız diye ama inandıramadık demek ki topic içinde okuduğum yazılarda gene küçümsemişler bizi kendilerine yakında yapacağımız yuvacık gezisinden bahsedeyim biraz ama en iyisi yuvacık gezisini yaptıktan sora resimlerle cevap verelim:queen:
katılan katılamayan tüm MT dostlarıma teşekkürler harika bi gece yaşattınız sağolun
bu arada dünkü etkinlikle beraber yaklaşık 120 resim var bunları yüklemem biraz zaman alıcak az sora resimler geliyor bekleyin canlarımmm benimmm:queen::queen:

emin 299 la gitseydi bile gene sizi kaybederdi kalıbımı basarım
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
emin ve ismaili baya bi bekledik arkadaşlarımızı teprik ediyorum burdan 70 km hızla giderken bizi kaybettiler :farao: nası becerdilerse artık

70 km/hızmı bıraksana olm allah aşkına :cherry: 50'ye çıkmadınız be nerdeyse köprü yoluna kadar.:p:mrgreen:


ben fuarda onlara sölemiştim yaz gelio biz coşarız diye ama inandıramadık demek ki topic içinde okuduğum yazılarda gene küçümsemişler bizi kendilerine yakında yapacağımız yuvacık gezisinden bahsedeyim biraz ama en iyisi yuvacık gezisini yaptıktan sora resimlerle cevap verelim:queen:

Alper şu yuvacık işi işin haftasonuna ayarlamaya bakalım. Hadi bakalım İstanbul MT'nin cevval organizatörü organize et şu geziyi yakışır sana. :wiinkk: ( İyi verdim gazı ama dimi :p )
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
çok güzel bir mangal buluşmasıydı hepiniz sağolun varolun arkadaşlar :rendeer:
emin ve ismaili baya bi bekledik arkadaşlarımızı teprik ediyorum burdan 70 km hızla giderken bizi kaybettiler :farao: nası becerdilerse artık
normal aslında emün kardeşim sağa sola bakınarak sürüyodu motoru herhalde:queen:
yeni tanıştığım kişilerde oldu güzeldi herşey
bugün gün içinde bendeki resimleri yüklemeye başlıyacağım umarım izmirli dostlarımız çatlamazlar:p:p
ben fuarda onlara sölemiştim yaz gelio biz coşarız diye ama inandıramadık demek ki topic içinde okuduğum yazılarda gene küçümsemişler bizi kendilerine yakında yapacağımız yuvacık gezisinden bahsedeyim biraz ama en iyisi yuvacık gezisini yaptıktan sora resimlerle cevap verelim:queen:
katılan katılamayan tüm MT dostlarıma teşekkürler harika bi gece yaşattınız sağolun
bu arada dünkü etkinlikle beraber yaklaşık 120 resim var bunları yüklemem biraz zaman alıcak az sora resimler geliyor bekleyin canlarımmm benimmm:queen::queen:

Emin arkadaşımı çoook seviyorum....
Yalnız başına yanlış yola sapmasına gönlüm razı olmadı :D taaaki Mecidiyeköy yol ayrımına kadar... :) Dibindeydim görememiş... :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alper şu yuvacık işi işin haftasonuna ayarlamaya bakalım. Hadi bakalım İstanbul MT'nin cevval organizatörü organize et şu geziyi yakışır sana. :wiinkk: ( İyi verdim gazı ama dimi :p )

halletcem kardeşim sen merak etme:cat:
ama biraz vakti var tabi bu hafta ayvalık gezisi var haftaya çocuk esirgeme war ondan soraki haftaya bi bakıcaz artık:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Alper bu hafta yapma yuvacık gezisini yaa.. Benim izin günüme göre ayarlasan olmazmı :salut:

halletcem kardeşim sen merak etme:cat:
ama biraz vakti var tabi bu hafta ayvalık gezisi var haftaya çocuk esirgeme war ondan soraki haftaya bi bakıcaz artık:cat:

Heh iyi iyi..
Bende izin günüme bakıyım bi.. Ona göre açarsın topiği dimi canım kardeşim benim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
halletcem kardeşim sen merak etme:cat:
ama biraz vakti var tabi bu hafta ayvalık gezisi var haftaya çocuk esirgeme war ondan soraki haftaya bi bakıcaz artık:cat:

Alper bu hafta yapma yuvacık gezisini yaa.. Benim izin günüme göre ayarlasan olmazmı :salut:

Heh iyi iyi..
Bende izin günüme bakıyım bi.. Ona göre açarsın topiği dimi canım kardeşim benim :)

Dostlar size nasıl uyarsa öyle olsun. Mayıs sonundada bizim finaller var ondan belki müsait olamayız diye düşünmüştüm ama yinede ayarlama yapmaya çalışırız. :rendeer: Nede olsa senede bir ancak yapıyoruz Yuvacık değilmi :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Dostlar size nasıl uyarsa öyle olsun. Mayıs sonundada bizim finaller var ondan belki müsait olamayız diye düşünmüştüm ama yinede ayarlama yapmaya çalışırız. :rendeer: Nede olsa senede bir ancak yapıyoruz Yuvacık değilmi :p

Evet yaaa çok süper bi gezi olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst