- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 815
Yaa aradan bi gün geçince insan yazıcak bişiy arıyo bulamıyo :mrgreen:
Gelen geldikleri gelmeyenlere gelmedikleri için çok çok teşekkürler
En çok keyif aldığım buluşmalardan biri daha gerçekleşmiş oldu
Erdinç tüm akşam çalıştı, kuzu hem çalıştı hem homurdandı, jesse yedi içti yattı
, M inn sağolsun buluşmadan önce benim jantları bi güzel parlattı :mrgreen:
Hadi bi daha yapalım![]()
gerçektende çok güzel bir organizasyodu.:cat::cat::cat:
bencede en az üçkere daha gerçekleştirilmesi gerekir.
erdinç kolları sıva şimdiden :queen::queen: