- Katılım
- 15 Haz 2009
- Mesajlar
- 799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bana kötü bişi mi dedin? :silent:
yok canım dermıyım kıyarmıyım sana...:cherry::rendeer:
sen bana kötü bişi mi dedin? :silent:
yok canım dermıyım kıyarmıyım sana...:cherry::rendeer:
sen mi? :cyclopsan kıymak ne kelime.. herkes 1 sn gözünü kapatsa beni ortadan kaldırırsın sen..
aaa o kadar canimi görünüyorum ..::blusssh:::blussshzaman aksam cafede herkes gözünü kapatsın 1 sn ya...:queen::queen:
ben cafeye gelicem akşam.. sırf kankam sordu "akşam varmı bişi" diye ve "ben malum yerdeyim" dedi yani onu görmek var işin ucunda.. ölüm olsa ne olur ki?
ne demişler
"Ölüm, Ölüm dediğin nedir ki gülüm? Ben senin için yaşamayı göze almışım.."
korkunun ecele faydası yok.......:cat:
kıs korkan kim? ölümden korksak motora binmezdik..
artık motor belli bir süre yok..:cherry::cherry:
kıs bişi yok motorda.. o parçalar bişe değil belkide bitmiştir işi dur bi arıyım bakiim..
ramazan bereketli olur boşuna dememişler tamercim:rendeer:Ne bereketli iftarmış, hala fotolar yağıyor.![]()