[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abiler arbiden darıldım hala listede kendi adımı göermedim aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo neler oluyo illakı adımızı yazmqakmı gerekiyo kambersiz dügün olurmu leenenenenenenen yazın adımı sınırımden lastik yaktırmayın bana
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
sahinhakan04' Alıntı:
Abiler arbiden darıldım hala listede kendi adımı göermedim aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo neler oluyo illakı adımızı yazmqakmı gerekiyo kambersiz dügün olurmu leenenenenenenen yazın adımı sınırımden lastik yaktırmayın bana

taam abi yazdım, baarma ::blushani ::gozluk::
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
ataper' Alıntı:
Arkadaşlar Merhaba..

Bu hafta sonu Pazar günü Poyrazköye gidiyoruz.. Gezi programını ve kurallarını şu şekilde belirledik.. Katılımlarınızı bekleriz..

Gezi güzergahı :


7:30 dan itibaren Üsküdar Harem deki petrol de buluşma..
8:00 de boğaza doğru hareket
8:30 Simitlerimizi alarak Çengelköy çınar altında kahvaltı
9:00 Boğaza dogru hareket
9:30 Kanlıca'da ufak bir mola
10:00 Beykoz Yuşa tepesine varış ve Yuşa Peygamberin Kabrini ziyaret ve çay molası
10:30 Anadolu kavağına varış ve tepeden boğaza bakış
11:30 Poyrazköy'e varış ve deniz, dinlenme ve geyik..
18:00 Geri dönüş yolculuğuna çıkış ve Tem Yolu ile geliş..

Gezi kuralları :

1- Bu bir YOL gezisi değildir. GEZME-GÖRME gezidir.
2- Gezi sürati 70-100 km/saat arasında belirlenmiştir.
3- Dönüşte isteyen arkadaşlar daha önce de yaptığımız gibi kendi kendilerine dönebileceklerdir. Bu o arkadaşların tercihi olur. Ancak grupla dönerim diyenler grup sürüş kurallarına uymakla yükümlüdürler.
4- Grup disiplinini bozacak arkadaşların ya da grup sürüşüne ayak uyduramayan ve korumasız gelecek arkadaşların grubun tamamını tehlikeye atmamak açısından katılmamaları grup üyeleri tarafından tercih edilmektedir..

Organized by "Early Riders"

Bilgi için :
Trader (Murat) 0532 2515952
Ataper (Aydın) 0532 2633691
Hboyraz (Haluk) 0535 3261260
Rüzgarınoğlu (Murat) 0535 4743095

------------------------------------------------------------------------
Listemiz açılmıştır :
1- trader
2- ataper +1
3- hboyraz
4- rüzgarınoğlu +1
5- er5 +1
6- jasmine
7- serdark
8- mutluemlak +1
9- army_0666
10- armagan
11- yasinsubay ??
12- goya
13- uzman_1907
14- NeTMaViSi+WoMaNRiDeR
15- transelo
16- TycOOn
17- erdem.gunduz
18- halilertan +1
19-berkforce
20- CBR1000RR
21- misafir
22- serhan +1
23- equilibrium
24- sahinhakan04
...
...
Toplam : 31 kişi (23 motor + 1 ZAT150 haluk)



puhhaaaaa koptum abi 23 motor + 1 zat150 haluukkk:queen:

bu arada çengelköy kahvaltısı tam nerede ben oraya geleceğimde, gereksiz beylerbeyinden hareme gel tekrar geri dön filan falan fişmekan, folloş molloş ohşşş ohhşşş:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
halilertan' Alıntı:
puhhaaaaa koptum abi 23 motor + 1 zat150 haluukkk:queen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ee ne yapiim abi haluğun motor motor değilki, ayrı tutiim dedim :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
ataper' Alıntı:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ee ne yapiim abi haluğun motor motor değilki, ayrı tutiim dedim :queen: :queen:

ama tekeri dönüyor ya sorun değil :mrgreen:

bu arada bize poyrazköyde tekrar bir açık açık anlatsın şu konuyu nasıl olmuş, yemek nasıl geçmiş hırsızlık öncesi, kızlar mızlar:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Standartlaştıramadıklarımız.....

komtan' Alıntı:
Duyurular kısmına Başlık açmadan evvel dikkat edilecek hususlar için sabit bir başlık var, orada sebebi yer almaktadır, bir evvel ki mesajda kuralları okumadığınızı düşünerek sebep belirttim :cat:

MT sitesi dahilinde yapacağınız gezi duyurularında [MT İstanbul] ibaresi kullanmanız karışıklığın giderilmesi açısından önemli, kurallar açısından gereklidir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Sn. Komtan Moderator Arkadaşımız sagolsun topıgı degıstırmıs ama tam değiştirmiş. Yani Ben şimdi bakıyorum orda hala özel isim tasıyan duyurular yer almakta. Eger bır standart var ve herkese uygulanıyorsa saygıyı hakeder . Yoksa sadece tepki alır bunu unutmamak lazım..

Birde "Abartılı ve anlamsız başlıklar" diye bir ibare okudum. Bu başlıkların anlamsız ve abartılı olduğuna kim neye göre karar veriyor.? İki hafta önce aynı tarz açılan başlığa dokunulmazken şimdi neden mevzu oluyor?

Bizler yaşını başını almış eğitimli insanlarız . Bu tarz müdahaleler can sıkıcı oluyor..

Baki Selamlar..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
selamlar...
ben de geliyorummmmm
armağan DURMAÇALIŞ YAMAHA DT 125 RE

CAY BAHCESİNE YETİŞİRİM..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
hakanacan' Alıntı:
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler

çok geçmiş olsun diyorum. allah bir daha yaşatmasın
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
TRADER' Alıntı:
Sn. Komtan Moderator Arkadaşımız sagolsun topıgı degıstırmıs ama tam değiştirmiş. Yani Ben şimdi bakıyorum orda hala özel isim tasıyan duyurular yer almakta. Eger bır standart var ve herkese uygulanıyorsa saygıyı hakeder . Yoksa sadece tepki alır bunu unutmamak lazım..

Birde "Abartılı ve anlamsız başlıklar" diye bir ibare okudum. Bu başlıkların anlamsız ve abartılı olduğuna kim neye göre karar veriyor.? İki hafta önce aynı tarz açılan başlığa dokunulmazken şimdi neden mevzu oluyor?

Bizler yaşını başını almış eğitimli insanlarız . Bu tarz müdahaleler can sıkıcı oluyor..

Baki Selamlar..

Maddeler yazılırken tamamı konuyor, maddenin tamamının veya bir kısmının konuyu bağlaması maddenin içeriği ile alakalıdır veya nasıl anlamak istediğinizle, ilgili maddeden "Bu başlığın anlamsız ve abartılı olduğu" fikrini çıkartmak sizin olaya bakış açınız olabilmektedir. Maddenin neden yazıldığını başlığı açan ataper isimli üye gayet net şekilde anlamış ve ortada bir sorun olmamıştır.

Saygı duyulacak standartı yakalamak adına usülsüz gördüğünüz kaç mesajı yönetime bildirdiniz? kaç mesajı kullanarak site yönetimini hedef gösterdiniz şapkanızı önünüze koyarak düşünmeniz gerekmektedir. Site yönetimi olarak kuralları üyelerin eğitim düzeylerine göre uygulama lüksümüz yoktur. Belirttiğim mesaj uyarıydı, tekrarı halinde yine bir şikayet gelirse veya dikkatimizi çekerse başlık silinir, üye sistemden uzaklaştırılır.

Türkçe okuyup yazabilen herkes için uyumlu forum kurallarımız mevcuttur ancak okunmadığından ilgili bir kaç madde koymakta sakınca yoktur:

18. Yöneticiler her yazilan mesaji yönetemeyebilirler. Yöneticilerden önce uygunsuz bir mesajla karsilastiginizda lütfen o bölümden sorumlu yöneticilere bildiriniz.

19. Forum'un isleyis ve kurallari konusunda katilimcilari bilgilendirmek site yöneticilerinin veya moderatörlerin görevi degildir. Katilimcilar bu kurallari okuyup uymak zorundadir.

62. Motosiklet.net sitesine ait üyeliğinizdeki değiştirilme dondurulma veya silinme, forumlarda herhangi bir baslikta yönetim tarafindan degistirilme silinme, ya da bir tavirdan dolayi sikayetiniz varsa tepkinizi o baslikta verip konuyu dagitmak yerine forum ve site yöneticilerine email([email protected]) veya özel mesaj yolu ile bildiriniz. Forum içerisindeki yöneticilerle girdiginiz tartismalar/sikayetler silinecektir. Forum iletisim adresinden yöneticilere ulasabilirsiniz. [email protected]

77. Site admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

80. Site kurallarinin güncellenme veya yenilerinin eklenmesi hakki site yöneticilerine saklidir ve gerek görüldügü her an güncellenebilir. Güncellenen site kurallarini kabul etmeyen kullanicilar üyeliklerinin iptalini isteme hakkina sahiptirler.

tamamı http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=9 adresinde mevcuttur, her forum konusunun içersinde ayrıyeten kendi özel kuralları mevcuttur.

Gürkan Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
CBR1000RR' Alıntı:
way way kimler warmış kardeşim giderken bi güle güle bile demedin ama neyse takıl bakalım gelince hesabını alırım senden

giderken güle güle demiyenler düşünsün :p hatta gidince telefon açmıyanlar düşünsün... :rendeer:
cınsıyetım kız degıl ondanmı bole oldu CBR1000RR :)
eferim er5 iyi yapmışsın... :) :queen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bugün bir süredir çeşitli başlıklarda moderatör arkadaşların çabalarını izliyorum.
İnanın içim üzülüyor, bu güzel havada herkes eğlenirken, "fahri" bir görev yapan moderatörlerin bu uğraşıları...

Arkadaşlar, buraya yazıyorum çünkü hem daha soğukkanlı hem de kural vs. gibi konularda daha dikkatli bir ekip bu başlık altında yazışıyor

Beni anlayacağınızdan şüphem yok !

Bu kadar çok üyesi olan ve belirli bir düzen oluşturmaya çalışılan bir sitede moderatörler en çok aklıselim üyelerden destek alacaklardır !
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
ledo' Alıntı:
Bugün bir süredir çeşitli başlıklarda moderatör arkadaşların çabalarını izliyorum.
İnanın içim üzülüyor, bu güzel havada herkes eğlenirken, "fahri" bir görev yapan moderatörlerin bu uğraşıları...

Arkadaşlar, buraya yazıyorum çünkü hem daha soğukkanlı hem de kural vs. gibi konularda daha dikkatli bir ekip bu başlık altında yazışıyor

Beni anlayacağınızdan şüphem yok !

Bu kadar çok üyesi olan ve belirli bir düzen oluşturmaya çalışılan bir sitede moderatörler en çok aklıselim üyelerden destek alacaklardır !

Ledo Hocam

Mesele anlaşılmıştır. Uzatıp milletin huzurunu kaçırmaya gerek yok..Teveccühün için teşekkür ederiz bu arada..:)
Selamlar..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Trader, sağol varol.

Ben duruma farklı bir gözlükten bakmaya çalıştım.

İnan senin bu şekilde yaklaşacağından emin olmasam yazmazdım !
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
hani maltepe'deki yağmur gelmedi göztepe'ye
nettin bizim yağmura tycoooooonnn
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
armagan' Alıntı:
hani maltepe'deki yağmur gelmedi göztepe'ye
nettin bizim yağmura tycoooooonnn
bırak yagmasın işte zaten yeni yıkattım motoru cayır cayır yanıyo bi temiz kalsın şu motorum ya! hem maltepe'de yağmur yağıyo diyen ben değildim.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
bırak yagmasın işte zaten yeni yıkattım motoru cayır cayır yanıyo bi temiz kalsın şu motorum ya! hem maltepe'de yağmur yağıyo diyen ben değildim.

abıler ne yagmuru yapamyın allah askına :)
korkutmayıon benı ıs cıkısı cıla atıcamda motora :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
MeSaNe ortamında öyle birşey söylenmişti, hatta bostancı'da da hava kararmıştı ya. neyse mişli geçti hepsi, yarın ii olur inşallah.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
armagan' Alıntı:
MeSaNe ortamında öyle birşey söylenmişti, hatta bostancı'da da hava kararmıştı ya. neyse mişli geçti hepsi, yarın ii olur inşallah.

inşallah olur :)
olmassa hep beraber dua ederis :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst