[MT - İstanbul] 02 Temmuz 2006 - Poyrazköy

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Bu akşam toplanmamız çok iyi oldu.Baya deşarj olduk.Katılım sağlayan tüm arkadaşlarımıza en içten teşekkürlerimi sunarım...
Bu arada gittiğimiz Paşalimanı Cafeyi çok tuttum.Bundan sonraki buluşmalarımız için bence çok elit ve fiyat olarak çok uygun bir mekan.:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Bu akşam toplanmamız çok iyi oldu.Baya deşarj olduk.Katılım sağlayan tüm arkadaşlarımıza en içten teşekkürlerimi sunarım...
Bu arada gittiğimiz Paşalimanı Cafeyi çok tuttum.Bundan sonraki buluşmalarımız için bence çok elit ve fiyat olarak çok uygun bir mekan.:cat:

Walla mekan benım hep gıttıgım bır yer en azından mutfagının temız oldugunu bılıyorum.. Takılırız arasıra ...Gelen yenı arkadaslarla daha yakından ılgılenemedık Haluk un hıkayesınden ama neyse:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
TRADER' Alıntı:
Walla mekan benım hep gıttıgım bır yer en azından mutfagının temız oldugunu bılıyorum.. Takılırız arasıra ...Gelen yenı arkadaslarla daha yakından ılgılenemedık Haluk un hıkayesınden ama neyse:)
Abicim mekan güzel...Tartışmasız güzel.
Ayrıca hem adama nasıl oldu ne oldu diye sordunuz halukta anlattısonrada çok konuştu diyorsun bak bak bak...:mrgreen:
Bu arada gerçektende haluk biraz bu konularda şanssız bir arkadaşım ya.Başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.
Tekrar geçmiş olsun haluk...
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Çok güzel akşamdı, teşekkürler

Bu arada gerçektende haluk biraz bu konularda şanssız bir arkadaşım ya.Başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.
Tekrar geçmiş olsun haluk
Evet çok geçmiş olsun... Ama bi dahaki sefere maceranı anlatacaksan 1 saat erken buluşalım be abi :queen: :queen: :queen:

pişmiş tavuğun
Tavuk m u? pişmiş mi? anaaa ben niye görmedim :queen: :queen: :queen:

TRADER'a özel teşekkür (PaşaLimanı fikri için) :cat: Dalga sesleriyle, havai fişeklerle çayımızı yudumla zevkini tattırdığı için... Murat'cım havai fişekleri iyi düşünmüşsün :queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
serdark' Alıntı:
Çok güzel akşamdı, teşekkürler


Evet çok geçmiş olsun... Ama bi dahaki sefere maceranı anlatacaksan 1 saat erken buluşalım be abi :queen: :queen: :queen:


Tavuk m u? pişmiş mi? anaaa ben niye görmedim :queen: :queen: :queen:

TRADER'a özel teşekkür :cat: Dalga sesleriyle, havai fişeklerle çayımızı yudumla zevkini tattırdığı için... Murat'cım havai fişekleri iyi düşünmüşsün :queen:


Hocam rıca ederım bır zevktı... Su kızarmıs dondurmayı yıyenler yorumlarını otekı foruma yazsınlar..merak ettım ne menem bırsey
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17056
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
Abicim yaw şu mangal olayını birdaha düşünsekmi ne canım kanat mangal çekti
Birde murat bu çay pahalı abi 1 ytl sen pazarlıkla 0.9 düşürürsün :mrgreen: havai fişek gösterisi için teşekkurler. çok pahalı org.yapıyorsun
birde aydını reis seçmeniz iyi olmadı hemen havaya girdi adam megafonu almış onla dolaşıyor
"eiiyyiy 34 bd 9199 devam et devam et"
"wıng wıng sen göbeği içeri çek" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ayrıca hepinize yardımlarınızdan ve desteğinizden dolayı teşekkurler

Gece yarılarısı beni telefonla arayıp destek olan gerçek dost aydıncığıma
Motorsuz kaldığımda motorunu geziler için bana motorunu vermeye kalkan hakancığıma
Ve motoru çok çok yavaş olmasına rağmen beni üsküdardan içeren köydeki servise yetiştiren
Serdarcım size ayrıca çok teşekkur ediyorum .:rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
benim yediğim kup dondurmada 5-6 top vardı zor bitirdim hemde 5 ytl fiyat çok uygun geldi. mekan gayet güzel konumda herzaman gidilebilecek kalitede.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Cuma akşamki gezi öncesi toplantımızda çıkan kararlar :

1- Aynı fikirli, aynı gezi mantığında, aynı yaşam tarzında olan grubumuza bir isim koyuldu "Early Riders". Detayları buradan takip edebilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17056

2- Pazar günkü geziden katılımcı sayısının çok olması sebebiyle mangal partisi çıkartıldı. Yemek işine gezi içerisinde karar verilecek, civardan halledilecek.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Kardeşim çok büyük geçmiş olsun nasıl oldu üzüldüm ya bak şimdi araç önemli değil sizde bir hasar varmı.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
hakanacan' Alıntı:
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler

abi çok geçmiş olsun. acil şifalar dilerim
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hakanacan' Alıntı:
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler

büyük geçmiş olsun :pale: :pale:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
duyarlılığınız için çok teşekkur ediyorum arkadaşlar
bende fazla birşey yok 10-15 güne toparlarım
arkadaş kötü oldu herkeze kazasız günler
alt mesajımda yazdığı gibi adam yarım akıllıydı
otobanda u dönüşü yaptı kurtarma şansım yoktu
genede allah korudu eğer sogukkanlılığımı korumasaydım köprü ayaklarına girmiştim ve burada olmayacaktım
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
hakanacan' Alıntı:
arkadaşlar ben dun akşam saatlerinde kaza yaptım arabamla
o yüzden gelemiyeceğim bende hasar bayagı var kerpe gezisine gelenler bilir yanımda bulent vardı sanırım bu gün belli olacak yüzünden plastik amelyat olacak bir süre aranızda olamayacağım herkeze kazasız sürüşler
:pale: :pale: :pale:
Hakan çok büyük geçmiş olsun.. Hastahanede falansanız yer söylersen bi ziyaret edelim abi, belki yapabileceğimiz birşey olur, bi şeyin ucundan tutarız
Her ikinizede acil şifalar dilerim
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
evde istirahatteyim arkadaşlar
bu gün kaza raporu ve araçla ilgileneceğim
yanı yapılacak bişi yok gene de düşünmeniz yeter
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
Hakancım geçmiş olsun
:salut:
abi haber versene gelelim
biz ilginelim trafik raporunla
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Aydın abi noldu şimdi bu topik başlıkları değişmiş.:silent:

+ Yeni konu açarken, başlık konusu, içeriği ile ilgili olmak zorundadır. Abartılı ve anlamsız başlıklar kullanılması yasaktır. Bu tarz konu başlıkları site yöneticileri tarafından düzenlenir. Aynı tarz konu başlığı açmaya devam eden üyeler uyarılır.

- Duyurular forumuna açılacak başlıkta yapılan gezinin bölgesi [MT İstanbuL] [MT Ankara] [MT İzmir] şeklinde belirtimesi , gezi tarihi ve gezi yapılacak yerin isminin bulunması zorunludur. Kesinleşmemiş geziler için başlık açılamaz. Gezi önerileri ve gezi konulu sohbetleri bu başlıkta yapabilirsiniz..

Örnek gezi duyuru başlığı: [MT İstanbul] 13-Temmuz-2006 / Şile'ye gidiyoruz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst