- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 352
Bu akşam toplanmamız çok iyi oldu.Baya deşarj olduk.Katılım sağlayan tüm arkadaşlarımıza en içten teşekkürlerimi sunarım...
Bu arada gittiğimiz Paşalimanı Cafeyi çok tuttum.Bundan sonraki buluşmalarımız için bence çok elit ve fiyat olarak çok uygun bir mekan.:cat:
Bu arada gittiğimiz Paşalimanı Cafeyi çok tuttum.Bundan sonraki buluşmalarımız için bence çok elit ve fiyat olarak çok uygun bir mekan.:cat:
